Sinds zaterdag overgestapt naar t-mobile. Monteur gaat hier weg en zegt dar we door de technische dienst aangemeld moeten worden om signaal te krijgen. We zouden dezelfde dag nog gebeld worden, niks gehoord dus zelf maar gebeld. Er werd gezegd dat er een storing was en dit met 1-2 werkdagen opgelost zou worden. We zijn nu weer ruim twee dagen verder maar nog steeds geen internet en tv.. Iedere medewerker die we spreken heeft weer een ander verhaal. Ik voel mij behoorlijk voor de gek gehouden. Thuiswerken en nu met een "WiFi code" het maar uit moeten zingen schiet niet op. Wanneer gaat dit opgelost worden??
Hoi
Kunnen we er dan vanuit gaan dat het daarna is opgelost?
Dat mag je vanuit gaan, hooguit dat je jouw router thuis nog een keer moet restanten. Maar het blijft een technische dienstverlening en dan kan er altijd nog iets in de keten zijn wat niet goed kan zijn.
Sinds vorige week donderdag heb ik geen internet en geen tv. Ik heb naar de klantenservice gebeld en zij hebben metingen verricht en kwamen tot de conclusie dat ik geen signaal binnen kreeg. Dat verbaasde mij niet, omdat ik dit reeds had aangegeven, gezien het rode ledje op mijn converter en router. ( Ik heb glasvezel) Binnen 5 werkdagen wordt er contact met mij opgenomen door de technische dienst. Waarom moet dit zo bedroevend lang duren? Ik begin spijt te krijgen dat ik ben overgestapt van kabel naar glasvezel. Dit is namelijk niet de 1e keer dat dit mij overkomt.
Jan
Update.
15 maart, een monteur geweest om 18.30
Probleem zit niet bij mij, maar in de centrale, maar daar heeft de monteur geen toegang toe. De collega's die daar werken zijn al thuis, dus bellen heeft geen zin. Hij zou een bericht sturen. Vandaag de 17e, weer niets vernomen. Wat een drama bij t- mobile....
Hi
Bedankt voor je bericht Tommie. Ik snap niet dat dit zo lang moet duren. Het weekend staat voor de deur, dus dat wordt deze week ook niets meer dat de problemen verholpen zijn. Dit kan toch niet? Al 9 dagen nu zonder tv en zonder internet.
Hallo
Dat is het proces. Ze mogen pas de netbeheerder aansturen als deze fout op locatie door een servicemonteur is vastgesteld. Het had namelijk ook nog een defecte ONT geweest kunnen zijn.
Natuurlijk
Normaal heeft Guidion binnen een paar dagen wel plaats. Maar ook daar zijn personeel tekorten. Soms zijn er dan regio's met teveel aanvragen waardoor de afspraaktijd oploopt.
Daarom heeft t-mobile de mogelijkheid om tijdens een storing echte unlimited vouchers te gebruiken op t-mobile, Tele2 of Ben sims. Zo is er via mobiel toch nog internet te gebruiken.
Je kunt in een t-mobile winkel ook een prepaid sim gaan halen. Daar werkt de voucher ook op.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.