Skip to main content

Drie weken geleden ben ik overgestapt naar Odido en na twee dagen ineens geen internet. Tot nu toe wel 50 keer gebeld met de klantenservice, maar het probleem wordt maar niet opgelost. 

Alles duurt echt lang en er zit geen vaart in hun werkzaamheden. 

Er is totaal geen begrip vanuit de klantenservice. Iedere keer wordt toegezegd dat er binnen 1 werkdag contact opgenomen zal worden, maar inmiddels zijn we drie weken verder. 

Ik heb erg spijt van mijn overstap naar ODIDO. Klantenservice is verschrikkelijk!

Welkom op onze community! ​@nilgunbc 

Goed dat je via deze weg bij ons aan de bel trekt. Ik snap goed dat je graag weer zo snel mogelijk online bent, ik ook. Ik help je natuurlijk graag verder!

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken. 

 


Reageer