Ook ik heb sinds 2 dagen geen Internet meer, plotseling. Uiteraard de stappen gevolgd die ik op het forum las, helaas zonder succes.
In een andere topic zag ik de vragen van Odido. Onderstaand geef ik hier alvast antwoord op.
Moet zeggen door alle verhalen te lezen heb ik wel spijt. 20 jaar Ziggo gehad en nooit een probleem mee gehad, nu 1 maand Odido/T-Mobile en het is gelijk raak...
Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
Brandt het Power lampje op de ONT? Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit) Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)- nee, wan led is rood want er is geen internet verbinding, maar LAN led op ONT is wel groen (connected)
- power led is aan
- los led knippert langzaam
- PON is compleet uit
Hopelijk is het probleem op korte termijn te verhelpen.