Skip to main content

Geen internet en LOS lampje op ONT knippert rood

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Weet iemand wat je moet doen als je geen internet heb, zowel wifi als bekabeld, en het LOS lampje knippert op de ONT?

Zowel de ONT als de Zyxel T-56 al van het stroom gehaald volgens de instructies op de website. Helpt niet helaas. Heb het meerdere malen geprobeerd maar tot nu toe geen resultaat 

Uitgelichte reactie

20 april 2025

Ben weer online 

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 11 april 2025

Welkom op onze community! ​@Jini 

Ik snap dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik wil dat je weer kan genieten van Internet, ik kijk gelijk met je mee wat er aan de hand is. We gaan dit oplossen! 

Ik ben direct voor je gaan kijken. Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeenkomen met wat er bij ons bekend is in het systeem. Wil je dit nog eens nagaan? 

Ondertussen stuur ik je wel al graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze koppelen aan je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je dit wil?

Geef je mij een seintje in dit topic wanneer je zover bent? Ik sta paraat om meteen voor je aan de slag te gaan! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 11 april 2025

Ja zeker ik ga het ff aanpassen 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Jini, dankjewel! Ik zie wel gelijk dat je inmiddels contact hebt gehad via een andere weg. De monteur is al ingepland. Voor nu kan je gebruik maken van ons Unlimited Data via de voucher. Laat je het weten als je weer online bent? Dan maken wij een vergoeding aan voor deze periode!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 20 april 2025

Ben weer online 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Jini, bedankt voor deze update. Ik ben blij dit te lezen! Per wanneer was je weer online? Ik zie namelijk dat je het bezoek van Guidion hebt geweigerd. Het modem is nu een week online. Klopt het dat je per 14-04-2025 weer online was?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen