Skip to main content

Ik heb vanaf 9 maart 2023 geen glasvezel internet  en geen tv kan kijken en geen vast bellen , ik heb vanaf 9 maart 2023 al door geven, maar jullie weigend probleem oplossen , het zijn heel veel ticket aan gemaakt bij buitendienst , maar jullie belooft veel , maar uitvoeren komt nooit van , waarneer kan ik via glasvezel internet en tv kijken en vast bellen ,,?

Iets dan mogelijkheid om montuur laten die over binnen kant gaat en gelijktijdig montuur die over buiten kant gaat naar mijn woning afspraak link naar mij sturen via email en niet via sms of ook niet via bellen .

Ik zie u antwoord tegemoet.

Met vriendelijk groet.

Rob

Dankjewel voor dit topic @Rob1234567890! Ik wil je graag zo goed mogelijk helpen. Ik zie inderdaad dat er contact is geweest met KPN om je verbinding te herstellen, alleen is het nog niet duidelijk wat er nu precies speelt. Wat ik ook zie is dat je ons per 04-05-2023 zal verlaten, dat is volgende week al. Onze lijn zal dan worden overgenomen door een andere provider op dit adres. Natuurlijk wil ik opnieuw een onderzoek uitzetten bij beheerder KPN, maar de kans dat de beheerder dit voor volgende week heeft opgelost is heel klein. 

Ik wil je daarom aanbieden om je tot die tijd te voorzien van Unlimited Data op je telefoon. Stuur mij gerust een privébericht als je dit wilt, dan regel ik dit persoonlijk voor je. Zo kan je tot je overstapt naar een andere provider onbeperkt gratis gebruik maken van ons mobiele netwerk. Als je jouw telefoon instelt als hotspot, kun je ook op andere apparaten verbinding maken!

Ik heb wel een prepaid simkaart nodig , want in mij telefoon kan 2 simkaart in, als u onbeperkt Unlimited Data op dat sim kaart wil regelen dan ? Oke

W

Jullie hoeft niks meer regelen , jullie kan niet eens  aan jullie contract houden 

Reageer