Skip to main content

Vanochtend (donderdag) stopte spontaan ons internet ermee. Na een chatgesprek kreeg ik te horen dat we ervan uit moesten gaan dat er sowieso niet eerder dan maandag iemand contact gaat opnemen.

Voor mijn werk en privé gebruik heb ik nu extra mobiele data moeten inkopen. Ik kon een voucher krijgen van T-mobile maar dan zou ik wel eerst een sim kaart moeten kopen werd mij verteld, omdat ik mobiel via een andere provider heb lopen. Kortom, alle oplossingen kosten mij geld.

Alle riedeltjes van resetten, stekkers eruit en erin etc. heb ik reeds tig keer doorlopen. Ik voel me compleet in de steek gelaten en op kosten gejaagd. En er is geen garantie dat dit op korte termijn opgelost wordt behalve dat "iemand mij wel een keer gaat bellen". Ik sta echt versteld.

Ik heb het gevoel dat dit iets gaat worden van een hele lange adem en veel stress. Is er echt geen andere manier om mij iets meer houvast te geven en betere concrete afspraken te maken voor een monteur? Gaat het nu waarschijnlijk een heel gezeur worden met allemaal barricades om een deel van het abonnement of een onkosten vergoeding te krijgen?

Je kunt een prepaid T-Mobile simkaart halen. Daar kan die Unlimited voucher ook op werken. Als er inderdaad iets kapot is onderweg of bij jou thuis dan kan dat inderdaad een paar dagen duren. Dit is een consumentenlijn zonder extra SLA zoals op zakelijke verbindingen. Daarom ook de gratis vouchers als extra service, er kan altijd wel eens iets kapot gaan.


Hallo @EssieWessiePessie 

Heb je glasvezel of DSL?

Branden bij glasvezel alle 6 de lampjes op de mediaconverter groen/oranje?

Is bij DSL je modem direct op het hoofd ISRA aangesloten zonder aftakkingen?


Vanochtend (donderdag) stopte spontaan ons internet ermee. Na een chatgesprek kreeg ik te horen dat we ervan uit moesten gaan dat er sowieso niet eerder dan maandag iemand contact gaat opnemen.

Voor mijn werk en privé gebruik heb ik nu extra mobiele data moeten inkopen. Ik kon een voucher krijgen van T-mobile maar dan zou ik wel eerst een sim kaart moeten kopen werd mij verteld, omdat ik mobiel via een andere provider heb lopen. Kortom, alle oplossingen kosten mij geld.

Alle riedeltjes van resetten, stekkers eruit en erin etc. heb ik reeds tig keer doorlopen. Ik voel me compleet in de steek gelaten en op kosten gejaagd. En er is geen garantie dat dit op korte termijn opgelost wordt behalve dat "iemand mij wel een keer gaat bellen". Ik sta echt versteld.

Ik heb het gevoel dat dit iets gaat worden van een hele lange adem en veel stress. Is er echt geen andere manier om mij iets meer houvast te geven en betere concrete afspraken te maken voor een monteur? Gaat het nu waarschijnlijk een heel gezeur worden met allemaal barricades om een deel van het abonnement of een onkosten vergoeding te krijgen?

Over de vergoeding hoef je niet in te zitten.

vanaf de tijd dat je geen diensten hebt tot dat je weer diensten hebt kun je vergoeding aanvragen.

d.m.v. Formule berekenen ze de korting en deze krijg je de volgende maand / rekening op de bank gestort


Reageer