Skip to main content

Geen internet en geen contact te krijgen met Odido.

  • 3 July 2024
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Probeer tevergeefs contact te krijgen met Odido. Ik heb al dagen geen internet en er wordt maar geen monteur aangestuurd. Iedere medewerker zegt wat anders. Vandaag drie keer de verbinding verbroken. Ik word niet eens teruggebeld. Wanneer wordt dit opgelost!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @bnandpersad 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik help je uiteraard graag verder, zodat je binnenkort weer kan genieten van onze diensten!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er een ticket is ingeschoten naar onze technische dienst. Zij zijn aan het schakelen met de netwerkbeheerder om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen. Er blijkt namelijk een issue te zijn met jouw aansluitpunt in de wijkcentrale. 

Ik wil natuurlijk niet dat je al deze tijd zonder internet zit. Maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Mocht je een Odido of Ben simkaart hebben, kan ik deze gelijk jouw kant opsturen. Je kan dan een hotspot maken en je andere apparaten hieraan koppelen. Laat je het mij weten of je dit wil?

Ik ben momenteel al behelpen met een simkaart. Ik wil het probleem zo spoedig als mogelijk opgelost hebben. Ik zou deze ochtend een link ontvangen zodat er voor deze avond een afspraak kon worden gemaakt met een Guidion monteur. Link niet gehad. Dit is de zoveelste afspraak die niet wordt nagekomen. Nu dus weer een dag kwijt. Ben ten einde raad.

Reputatie 7
Badge +3

@bnandpersad Fijn om te lezen dat je voor nu bent voorzien. Mijn oprechte excuses voor de miscommunicatie! 

Van wat ik zie staan, wordt er (nog) geen monteur vanuit ons gestuurd (dit zou Guidion zijn). Wel is zoals ik aangaf de netwerkbeheerder aangestuurd om dit verder te onderzoeken. Het kan zijn dat zij een monteur sturen, maar dat durf ik op dit moment nog niet te zeggen. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen?

Schandalig! Vandaag heeft Guidion WEER de afspraak afgezegd! Krijg net een bericht dat er een nieuwe afspraak staat op 8 juli. Dus weer dagen zonder internet! Ik heb er geen woorden voor.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @bnandpersad, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en nu zie ik dat er vanochtend een monteur langs geweest is en je weer gebruik kan maken van de diensten. Wil je me laten weten of dit ook jouw ervaring is? 

Reageer