Skip to main content

Beste servicedesk,

Sinds zaterdag is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van het internet. Deze is zeer zeer, traag tw: 0,26 Mbit en dit terwijl ik een 1GB verbinding heb. Ik zie op mijn pagina dat er op mijn adres geen storing bekend is. Maar als ik kijk in deze topic, dan blijkt dat er zeer zeker wel op mijn adres een storing is.

Ik kan nu niet thuiswerken en moet ik noodgedwongen gebruik maken van de hotspot van mijn telefoon. Ik kan de extra kosten doorberekenen?

 

Daarnaast heeft T-mobile een wijziging doorgevoerd waardoor ik sinds vorige week donderdag geen verbinding kon maken met het VPN netwerk van mijn werk. Ik heb mijn router moeten herconfigureren, en heb ik het weer werkend gekregen (of T-mobile heeft de wijziging terguggedraaid). Maar T-mobile heeft zeggen ze geen wijzigingen doorgevoerd? Hmm een jaar lang zonder problemen verbinding kunnen maken met hert VPN netwerk van mijn werk en ineens geen verbinding mogelijk omdat het netwerk geen verbindingen toelaat met een VPN netwerk.

 

Graag ontvang ik een actuele update van de herstelwerkzaamheden

Hoi @heinzdekat, er is nog steeds geen volledige oplossing gevonden jammer genoeg. Sorry dat je al sinds 6 april wacht en op deze manier niet normaal thuis kunt werken/studeren/TV kijken.

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet en TV in Dordrecht. Op dit moment werken we aan een oplossing. Excuses voor het ongemak! In dit Communitytopic houden we je op de hoogte: 

Ik begrijp 100 procent dat je hier weinig mee kunt op dit moment, maar het is een hardnekkiger issue dan verwacht en vergt veel meer onderzoek en werkzaamheden. Sorry ook dat er sinds vrijdag vrij weinig qua updates te geven is geweest. We doen er alles aan om overal updates los te weken!

Dit topic zal ik nu sluiten om het overzicht te bewaren.