Beste servicedesk,
Sinds zaterdag is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van het internet. Deze is zeer zeer, traag tw: 0,26 Mbit en dit terwijl ik een 1GB verbinding heb. Ik zie op mijn pagina dat er op mijn adres geen storing bekend is. Maar als ik kijk in deze topic, dan blijkt dat er zeer zeker wel op mijn adres een storing is.
Ik kan nu niet thuiswerken en moet ik noodgedwongen gebruik maken van de hotspot van mijn telefoon. Ik kan de extra kosten doorberekenen?
Daarnaast heeft T-mobile een wijziging doorgevoerd waardoor ik sinds vorige week donderdag geen verbinding kon maken met het VPN netwerk van mijn werk. Ik heb mijn router moeten herconfigureren, en heb ik het weer werkend gekregen (of T-mobile heeft de wijziging terguggedraaid). Maar T-mobile heeft zeggen ze geen wijzigingen doorgevoerd? Hmm een jaar lang zonder problemen verbinding kunnen maken met hert VPN netwerk van mijn werk en ineens geen verbinding mogelijk omdat het netwerk geen verbindingen toelaat met een VPN netwerk.
Graag ontvang ik een actuele update van de herstelwerkzaamheden