Skip to main content

Vanaf afgelopen zaterdag hebben wij geen internet en tv meer. Direct gebeld en samen met de klantenservice alle stappen doorlopen waarna de conclusie was dat er een monteur moest komen. Ik zou maandag een link ontvangen om een afspraak in te plannen.

Maandag niets ontvangen dus dinsdag gebeld en het verhaal was dat er een foutje was gemaakt door de collega en het verzoek richting guideon afgekeurd was. Dus hij heeft weer een nieuw verzoek ingediend en ik zou per omgaande een bericht krijgen. Vandaag nog maar eens gebeld dat ik nog niets ontvangen heb en is iemand het voor mij gaan uitzoeken. Na 15 minuten in de wacht kwam hij terug met het verhaal dat er geen monteur hoeft te komen maar dat er in Deventer een algemene storing was die ze aan het oplossen waren. Wanneer en hoe of wat precies kon hij niet vertellen, ik moest maar afwachten tot alles het weer deed.

Je zult wellicht begrijpen dat ik na drie verschillende verhalen het vertrouwen wel een beetje kwijt ben en daarbij is het natuurlijk raar dat die zogenaamde storing nergens gemeld staat en die blijkbaar alleen bij mij voorkomt?

Ik probeer het dus nu via deze weg om tot een oplossing te komen want in deze tijd met verplicht thuiswerken kom ik aardig in de problemen….

Bij voorbaat dank voor jullie spoedige reactie.

 

Hallo @DanielSpronk83 

09-03-2022] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Enschede. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Je bent niet de enige dus.


Enschede is 60 kilometer verderop dus of Deventer daar onder valt?


@DanielSpronk83

Excuus, las even te snel 😅.

Hier heeft ook iemand geen internet in Deventer :

https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/geen-verbinding-thuis-341083#post1654604


Hoi @DanielSpronk83, goed dat je het aankaart op de Community. Ik heb meteen een lijnmeting gedaan en zie dat je inmiddels weer online zou moeten zijn - in ieder geval komt er een signaal binnen. Kun je een herstart van het modem én de Media Converter uitvoeren zodat we zeker weten dat je weer online kunt komen? 


Hoi @Jason, net geprobeerd en nog steeds niets. Het wereldbolletje brandt nog steeds rood. En nu?


@DanielSpronk83 

Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je modem?


Ja alles zit goed. Heb het ondertussen al 100x bekeken en waar nodig stekkers er uit en er in gehaald. Ben jij ook van T-mobile?


@DanielSpronk83 

Medewerkers herken je aan de magenta T achter hun naam, ik ben ook gewoon een mede klant 😊


Hi @DanielSpronk83, heel fijn dat jij zo snel aan de slag bent gegaan met de tips! Ervaar jij nog steeds hetzelfde issue als gisteren? Zo ja, zou jij hier dan een foto kunnen delen van de lampjes op het modem en kunnen aangeven of het FO-link lampje op de Media Converter brandt? Ik hoor het graag van je, want ik wil dat jij heel snel weer van een goede verbinding kunt genieten! 💪


Hallo @Lisa, hierbij de foto’s. Het FO-link lampje brandt niet.

Ik heb gisteren weer met jullie klantenservice gebeld maar ik kom geen steek verder. Nu kreeg ik het verhaal te horen dat het bij de backoffice lag en dat dit nog wel even duurt voor zij iets doen en überhaupt een monteur aan gaan sturen. We zijn nu bijna een week verder en er is nog niets gebeurd. 
 

Ik begrijp dat er iets kapot kan gaan maar ik mag toch wel als klant verwachten dat ik serieus genomen wordt en op zijn minst te horen krijg wat de volgende actie is? Ik heb nu namelijk al drie verschillende verhalen gehoord en weet niet meer wat ik moet geloven. 
 

 


Hi @DanielSpronk83, heel erg bedankt voor de foto's! Ik had graag een andere ervaring gelezen, excuses daarvoor. Weet dat ik dit uiterst serieus neem en ik ga je dan ook meteen weer verder helpen, zodat jij weet waar je aan toe bent. Zou jij de switches op de Media Converter willen aanpassen voor mij? Nu staan 1 en 6 op ‘on’ en ik wil aan je vragen of jij die weer naar beneden kunt schuiven en in plaats daarvan 3 en 4 aan kunt zetten. Merk jij hierna een verschil? 

Als jij hierna nog geen verschil merkt, dan wil ik uitsluiten of jij niet gekruist bent met een andere klant. Jij mag hier dan een seintje geven en het modem van de stroom halen. Dan kan ik een nieuwe meting starten om dit uit te sluiten. Wanneer wij dit hebben uitgesloten, schakel ik direct de hulptroepen in. Ik wil echt dat jij zo snel mogelijk weer van jouw diensten kunt genieten. Laat jij dit aan mij weten? Dankjewel! 😊

 


Dag @Lisa, er is geen verschil als ik de switches aanpas. Ze staan nu weer op 1 en 6 en ik heb de stekker uit het modem gehaald (de stekker van de media converter zit er nog in). Ik hoor graag wat er uit de meting is gekomen.

 

 


@DanielSpronk83 

Bij het wisselen van de switches moet je ook de mediaconverter even van het stroom halen.


Hi @DanielSpronk83, heb jij de stap van @Waqqas nog toegepast? Ik hoor heel graag van je of jouw diensten inmiddels weer werken? Zo niet, dan sta ik klaar om direct een verzoek in te schieten bij onze monteursservice Guidion. Laat je mij dit weten? Dan ga ik direct aan de slag. Dit dient namelijk zo snel mogelijk te worden opgelost!