Vanaf afgelopen zaterdag hebben wij geen internet en tv meer. Direct gebeld en samen met de klantenservice alle stappen doorlopen waarna de conclusie was dat er een monteur moest komen. Ik zou maandag een link ontvangen om een afspraak in te plannen.
Maandag niets ontvangen dus dinsdag gebeld en het verhaal was dat er een foutje was gemaakt door de collega en het verzoek richting guideon afgekeurd was. Dus hij heeft weer een nieuw verzoek ingediend en ik zou per omgaande een bericht krijgen. Vandaag nog maar eens gebeld dat ik nog niets ontvangen heb en is iemand het voor mij gaan uitzoeken. Na 15 minuten in de wacht kwam hij terug met het verhaal dat er geen monteur hoeft te komen maar dat er in Deventer een algemene storing was die ze aan het oplossen waren. Wanneer en hoe of wat precies kon hij niet vertellen, ik moest maar afwachten tot alles het weer deed.
Je zult wellicht begrijpen dat ik na drie verschillende verhalen het vertrouwen wel een beetje kwijt ben en daarbij is het natuurlijk raar dat die zogenaamde storing nergens gemeld staat en die blijkbaar alleen bij mij voorkomt?
Ik probeer het dus nu via deze weg om tot een oplossing te komen want in deze tijd met verplicht thuiswerken kom ik aardig in de problemen….
Bij voorbaat dank voor jullie spoedige reactie.