Een update na deze draad.
Ondertussen zijn we 4 dagen verder en wat ik destijd al in door de telefoon gegezegd heb dat ik geen signaal heb omdat de GPON uit is en een knipperende LOS heb is dus uitgekomen nu 4 dagen later nog steeds geen signaal. Ik ben dit spuug zat ik heb ondertussen een uptime bij T-Mobile van nog geen 65% Maandag dit doorgegeven en nu omdat Guidion langskomt wordt er een extra ticket aangemaakt naar de technische dienst om contact met KPN/Reggefiber op te nemen. Leuk maar dat gaat dus weer tot over het weekend duren en daarmee zakt mijn uptime naar 50%
VIJFTIG PROCENT!!!!! aan uptime in een maand dat ik lid ben. Ik kan niet anders stellen dat dit een grof schandaal is. Als beste provider van het land zoals jullie beweren moet ik via een krakende 4G verbinding dus kinderen tevreden houden en mijn werk doen. Geen TV die werkt, De helft van de PC's die geen wifi hebben en dus niet veel kunnen. Geen telefoon die het doet en alles wat smart was staat te roken omdat dat de standard instelling is want ja die je niet allemaal op een telefoon gaan gooien.
Wat heb ik een spijt dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan want ja makkelijk terug naar mijn oude provider kan natuurlijk weer niet want ik wordt vrolijk aan mij contract gehouden en zit ik dus in een wurggreep voor een jaar. Wat een ongelooflijke walgelijke vorm van service heeft dit bedrijf. En breek mij de bek niet open over de wachttijden bij de telefoon dienst 40 minuten in de wacht zitten is normaal schijnbaar hier.
Ik zou willen dat ik het netter kon brengen maar dat zit er niet in de rook komt mij letterlijk uit de oren wat betreft dit bedrijf.