Ik ben 6 weken geleden over gestapt naar Odido en alles is geïnstalleerd maar sindsdien heb ik geen wifi in Beverwijk ivm een storing. Weten jullie hoe lang het nog gaat duren want krijg steeds hetzelfde antwoord dat er niet bekend is waar het aan ligt. Maar dit duurt wel heel erg lang.
Hi
Welkom bij Internet + TV van Odido en welkom op de Odido Community. Ik heb je melding uit het andere topic geconverteerd in een nieuw topic, zodat we alles overzichterlijk houden en ik je specifiek kan helpen met dit issue.
Zou je voor mij je klantnummer van Internet + TV van Odido kunnen toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik op onderzoek uitgaan wat er precies aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen. Laat je het mij weten als dit is gebeurd? Dan ga ik aan de slag!
Momenteel is er een grote storing in Beverwijk, Heemskerk dus doet Odido het bij niemand. Waarschijnlijk heb je een T56 modem, die geeft problemen in de regio beverwijk, Heemskerk. De T54 aanvragen lost dit waarschijnlijk op. Ik heb mijn T54 uitgeleend aan vrienden die met de T56 alleen maar ellende hadden. Ik gebruik een eigen modem thuis, niet die van Odido.
De storing is verholpen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.