Skip to main content

Zijn er ondertussen al updates over de werkzaamheden? 
wat is het probleem? Hoelang gaat dit nog duren? Wat kunnen wij als betalende klant verwachten van t-mobile.

ik zit nu al een week zonder internet, met een baan waarbij je vanuit huis werkt niet ideaal… tot nu toe nooit problemen gehad met tmobile, maar zo'n lange periode zonder enige vorm van updates naar de klant toe vind ik ronduit slecht!

UPDATE: Goedemiddag all, we hebben ervoor gekozen om alle reacties in één verzameltopic te bundelen zodat het overzichtelijker wordt. Het verzameltopic kun je hier vinden: Beilen nog steeds geen internet? | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.

Contact opnemen met de consumenten bond! Die helpen je haar fijn met alle benodigde materialen om weg te gaan bij dit bedrijf. Ze zijn namelijk al bekend met t-mobile en dit soort gedonder 🤣 Ook helpen ze je verder met de benodigde informatie voor opzeggen contract. Aangezien de meeste nog zoveel maanden moeten.. maar t-mobile heeft al te lang niet geleverd in de keurig gegeven tijd..  Dus wees niet bang om weg te gaan daar wegens contract duur.

Hi @Henk1963 & @Siebedevries, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Na de laatste update op vrijdag leek het voor iedereen opgelost via een tijdelijke fix, terwijl er door de beheerder aan de fibercut gewerkt werd. Gezien dit niet zo blijkt te zijn kijkende naar jullie meldingen, staat de melding sinds vanochtend toch op het storingstopic. Ik heb jullie gegevens metéén doorgespeeld aan de juiste persoon, zodat jullie worden meegenomen in het onderzoek. Dit is inmiddels geëscaleerd en prioriteit staat hoog.

We houden jullie op de hoogte!

Hi @Henk1963 & @Siebedevries, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Na de laatste update op vrijdag leek het voor iedereen opgelost via een tijdelijke fix, terwijl er door de beheerder aan de fibercut gewerkt werd. Gezien dit niet zo blijkt te zijn kijkende naar jullie meldingen, staat de melding sinds vanochtend toch op het storingstopic. Ik heb jullie gegevens metéén doorgespeeld aan de juiste persoon, zodat jullie worden meegenomen in het onderzoek. Dit is inmiddels geëscaleerd en prioriteit staat hoog.

We houden jullie op de hoogte!

Verstandig om alle adressen door te geven aan ‘de juiste persoon’. Denk dat elke gedupeerde meer informatie wil in plaats van zoeken, bellen, kastje-naar-de-muur verhalen. 

Verstandig om alle adressen door te geven aan ‘de juiste persoon’. Denk dat elke gedupeerde meer informatie wil in plaats van zoeken, bellen, kastje-naar-de-muur verhalen. 

Eensch

Geen idee of het ermee te maken heeft maar de BAM is momenteel bezig met glasvezel repareren bij de Lidl parkeerplaats kruising Molenstraat. Weg is ook dicht sinds vandaag , zou wel fijn zijn dat er eindelijk aan gewerkt wordt.

Geen idee of het ermee te maken heeft maar de BAM is momenteel bezig met glasvezel repareren bij de Lidl parkeerplaats kruising Molenstraat. Weg is ook dicht sinds vandaag , zou wel fijn zijn dat er eindelijk aan gewerkt wordt.

Nou hopen dat daar het probleem is!

Heeft iemand alweer internet? Of is er alweer iets nieuws bekend? 

Hier (Nagtegael) nog geen internet, wel meermaals contact gehad met klantenservice waar werd verteld dat de kabelbreuk toch wat complexer bleek dan in eerste instantie gedacht. Dus de update is dat er niet veel meer bekend is.

9 tot 5 technisch gok ik dat we de week zonder internet wel gaan halen. Kabelbreuk bij werkzaamheden is overmacht dat begrijp ik, maar dat het zo lang moet duren om te repareren vind ik amateuristisch. Ik heb ook wel te doen met de mensen van de klantenservice, zij zien nauwelijks meer informatie dan wij en hebben 0 invloed buiten kantooruren... Maar zij mogen dan wel ontevreden klanten te woord staan.

Goedemiddag all, we hebben ervoor gekozen om alle reacties in één verzameltopic te bundelen zodat het overzichtelijker wordt. Het verzameltopic kun je hier vinden: Beilen nog steeds geen internet? | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.