Skip to main content

Hoi,

Is er storing in Amersfoort? Lampje van internet icoon is rood gaan branden. Reset van glasvezelkastje en modem is al gedaan, maar lampje blijft rood.

Postcodegebied 3812

Zelfde probleem hier (zelfde postcodegebied). Ik lees op X dat ook KPN’ers in onze wijk hetzelfde probleem hebben dus er zal ongetwijfeld iets met een kabel zijn.

heb inmiddels zelf contact gehad met de klantenservice en er komt een monteur langs tenzij het een algemene storing is (wat het dus lijkt te zijn).

Dank voor je antwoord Christiaan. Ze zijn flink bezig in de wijk met grondwerkzaamheden. Ik denk dat dan een (hoofd)kabel geraakt is ofzo.

Lampjes van het glasvezel medium:

- FO is uit. Zou aan moeten zijn volgens de help.

- Status is oranje, zou groen moeten zijn.

Dan is het dus afwachten...

Ik ben ook bang voor dat eerste (kabel geraakt bij grondwerkzaamheden). Krijg van buren al wel door dat KPN inmiddels klanten pro-actief op de hoogte stelt van een storing, dus “ze zijn ermee bezig”. Fingers crossed...

Hier is de boel weer opgelost inmiddels!

Hier ook inderdaad! Fijn!

Hier (3812 Amersfoort) nog steeds storing helaas! Lichtjes op het glasvezelmedium precies hetzelfde als in die foto.

Hier (ook 3812) nog steeds storing. Ik kan nergens iets vinden over een algemene storing en een aantal keer router opnieuw gestart, maar helpt ook niet.

Hoi @DrJ, ik heb meteen een meting uitgevoerd! Ik zie dat je verbinding terug is, klopt dat? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Hoi @Thomasssz, ook voor jou heb ik direct een meting uitgevoerd! Je verbinding lijkt ook terug te zijn. Ervaar je dit op locatie? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Reageer