Ik heb geen internet en dit gemeld. Nu hoor ik dat er een doorlooptijd van 3 dagen is maar ik werk homeoffice.
Ik heb een eigen router geplaatst en dat werkt. Heb alleen geen telefoon.
Welkom op onze community!
Goed dat je hier meteen over aan de bel trekt en fijn om te lezen dat je zelf al een tijdelijke oplossing hebt gevonden. Ik help je uiteraard graag verder!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie inderdaad dat jouw ticket in behandeling is. Onze technische dienst is druk bezig om jou weer online te krijgen. Ik weet zeker dat dit gaat lukken.
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!
Als het alleen maar de router modem T56 betreft kunnen ze ook gewoon een andere sturen. Installeren kan ik ook wel zelf als it'er.
Voor nu adviseer ik om eerst het onderzoek van onze technische dienst af te wachten. Mocht daar een nieuw modem uitkomen, dan zal ik jouw wens ook doorgeven.
Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen? Ik doe het graag!
Ff een vraagje zodat ik de t56 kan testen. Moet deze aan de huawei glas converter hangen om volledig te booten of start hij ook door zonder?
3 dagen zijn om en nog niks gehoord.
Zij geven aan dat volgens hun meting het modem nu online is (jouw tijdelijke oplossing). Wil je het Zyxel modem aansluiten, zodat zij kunnen nagaan of dit ook weer werkt? Ze kijken dan meteen met je mee!
Ik ben pas om 17:00 uur thuis. Waar kan ik melden als de zyxcel er weer aan hangt?
Ik kan hem rond de middag ff er aan hangen.
Hij hangt er nu aan!
Laat je even weten als het meten klaar is en wat de bevindingen zijn. Dan kan ik mijn eigen router weer aansluiten. Dat is nodig voor mijn home automation.
Hoi
De monteur is onverwacht uitgevallen. Zeer vervelend. Kan gebeuren natuurlijk. Maar goed dat ik zelf handig ben anders zat ik nu 2 weken zonder internet. Erger is dat ik geen telefoon kan gebruiken.
Hi
Is het niet gemakkelijker om gewoon een nieuwe router te sturen? Inrichten kan ik zelf wel. De oude stuur ik dan wel terug. Hebben jullie alle tijd om de fout te zoeken. Ik ben nml. alleen op woensdag overdag thuis. Zo gaat het wel heel lang duren.
Gr Loek
Hey
Hoi Tommie,
De monteur staat gepland voor vrijdag. Misschien helemaal ten overvloede, ik heb nu internet omdat ik mijn eigen router heb aangesloten. Van jullie zyxel t-56 knippert het powerledje alleen heel snel maar doet verder niets. Ik heb hem er een nacht aan laten hangen en 's morgens knipperde hij nog steeds en geen connectie. Lijkt mij toch overduidelijk wat er mis is.
Gr. Loek
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.