Skip to main content
Antwoord

Geen internet

• November 9, 2025
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Sinds ik wakker ben vanaf 7 uur vanochtend, geen internet. Bekabeld en wifi. Modem en kastje al van de netstroom gehaald en opnieuw alles opgestart. Nog geen internet. Morgen moet ik thuiswerken en hoop dat het vandaag opgelost kan worden. Hoe kan het dat er geen onderhoud gepland staat en mijn internet ineens niet meer werkt? Postcode 1967NC

Beste antwoord door Dononline

Ik heb de stroom van de apparatuur eraf gehaald voor 10 minuten en daarna weer aangezet. Het werkt nu weer gelukkig. . Er was met 1 van de stopcontacten in de meterkast ook ets mis en dit is nu gefixt.  Bedankt voor het assisteren.

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 9, 2025

Hallo ​@Dononline 

Je kan hier controleren of er een storing is op jouw adres:

https://www.odido.nl/service/netwerk/storing-en-onderhoud/internet-tv

Welke lampjes branden of knipperen er op het glssvezelkastje?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 9, 2025

Goedemiddag, 

Het meest linkse lampje knippert en de twee rechtse zijn steady. Alle 3 zijn groen. Nu ik thuiskom brand er niks meer op het glasvezel kastje. Voeding is aangesloten. Mijn mobiele data verbruik is nu lekker aan het opgaan

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 9, 2025

Hallo ​@Dononline 

Kan je er eens een foto maken van welke glssvezelkastje je hebt? Vul ook alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Heeft het glasvezelkastje een aan/uit knop?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • November 10, 2025

Ik heb de stroom van de apparatuur eraf gehaald voor 10 minuten en daarna weer aangezet. Het werkt nu weer gelukkig. . Er was met 1 van de stopcontacten in de meterkast ook ets mis en dit is nu gefixt.  Bedankt voor het assisteren.