Hallo, dit is de derde dag dat ik geen internet heb. Ik dacht eerst dat het aan het modem lag maar ik denk nu dat de ethernet poort op mijn media converter kapot is. Ook eigen modem werkt niet maar ik ben niet zeker van extra instellingen die nodig zijn op eigen modem. Alle lampjes op het modem branden groen, behalve het internet lampje die rood is. Op Genexis 2 groene lampjes en geen alarm (dus ziet er normaal uit) De klantenservice heeft gemeten en het signaal komt goed binnen maar zij kon geen enkele verbinding met modem zien/krijgen. Verder natuurlijk alle zaken gedaan die je normaal zou doen zoals resets en dergelijke en meerdere ethernetkabels gebruikt. In theorie zou het natuurlijk nog steeds aan mijn t54 modem kunnen liggen.
Heb contact gehad met de klantenservice die het heeft doorgezet naar de backoffice. Daar heb ik nog niets van gehoord maar ik zou graag willen dat het zsm opgelost word. Internet voucher is leuk maar gewoon niet snel genoeg. Gebruik mijn internet intensief.
Zou er iemand van Odido hier kunnen kijken naar de status van mijn probleem en wellicht zorgen dat er snel apparatuur opgestuurd word?