Hallo Goedemorgen,
Op zaterdag 9 november heeft Guidion de glasvezelverbinding werkend opgeleverd. Op woensdagavond 13 november valt het signaal weg. Het LOS lampje op de ONT knippert rood, PON lampje uit. Een ruime week later kwam Guidion kijken en constateert dat er geen licht opstaat. Hij zou de melding doorzetten naar “ondergronds”.
En tot aan de dag van vandaag hoor ik niks als ik niet zelf contactopneem met de klantenservice, afgelopen dinsdag had zelfs Guidion de melding nog niet eens doorgestuurd naar Open Dutch Fiber.
Mijn geduld is helemaal op, het continu uitleggen van mijn verhaal 1x, 2x, soms 3x ben ik helemaal zat. Ook het in de wachtzetten (zelfs 1x 40 minuten, waarbij ik zelf maar heb opgehangen) of “perongeluk” doorverbinden kan ik gewoon niet meer aan.
Mijn ervaring is dat de service opzich prima is, maar de klantenservice is gewoon niet op orde, als je buiten een van de standaard processen ( o.a. nieuwe oplevering, simpele verstoring binnenshuis of wijkcentrale) valt dan is het drama, zie andere 10-tallen topics op dit forum.
Blijkbaar hebben ze na de Kassa uitzending van een half jaar geleden nog niks weten te verbeteren, gezien alle situaties nog steeds heel herkenbaar zijn.
Aan de andere kant heeft Odido me een DSL verbinding actief gelaten en opzich bereid voor financiele compensatie dus dit zijn zaken die ze wel erg goed doen. Dit weegt alleen niet op tegen alle frustratie die het oplevert dat je steeds maar weet moet bellen.
Misschien dat een moderator kan kijken waarom er geen voortgang is zodat ik vandaag iniedergeval niet hoef te bellen.
Alvast bedankt!