Wij zitten al sinds maandagochtend zonder internet. Het LOS lampje knippert 1x rood per seconde.
Gaan per 24-10 over naar KPN, maar nu zijn we al 1.5 week eerder afgesloten..
Wij zitten al sinds maandagochtend zonder internet. Het LOS lampje knippert 1x rood per seconde.
Gaan per 24-10 over naar KPN, maar nu zijn we al 1.5 week eerder afgesloten..
Hi
Ik zie inderdaad dat je de overstap naar KPN hebt aangevraagd. Normaal gesproken dienen zij de lijn pas op 24-10 over te zetten, zodat je op dat moment geen diensten meer van ons krijgt en zij het internet aan je kunnen leveren. Nu heeft een storing bij hun ervoor gezorgd dat bij meerdere klanten de lijn direct is overgezet, in plaats van op de datum waarop ze eigenlijk over zouden stappen. KPN doet er nu alles aan om ervoor te zorgen dat dit weer teruggedraaid kan worden. Mijn excuses hiervoor.
Heb je een mobiel abonnement van ons of van Ben? Dan kan ik in de tussentijd ervoor zorgen dat je vouchers ontvangt voor onbeperkt internet. Zo kan je op deze manier nog online blijven! Laat je het me weten als ik deze naar je toe kan sturen?
Hi Nora,
Oh wat vervelend. En we kunnen dan niet al op het internet via KPN, of hoe werkt dat precies. Jouw collega had laatst ook al aan de telefoon een unlimited voucher aangeboden, maar wij hebben al via jullie unlimited internet dus dat is niet nodig. Wel sprak hij over een compensatie voor alle dagen dat we geen gebruik kunnen maken van het internet.
Hi Nora,
Oh wat vervelend. En we kunnen dan niet al op het internet via KPN, of hoe werkt dat precies. Jouw collega had laatst ook al aan de telefoon een unlimited voucher aangeboden, maar wij hebben al via jullie unlimited internet dus dat is niet nodig. Wel sprak hij over een compensatie voor alle dagen dat we geen gebruik kunnen maken van het internet.
Door deze storing heeft kpn de lijn dus te vroeg overgenomen, wat eigenlijk betekend dat je abonnement bij odido zo goed als helemaal beëindigd is, in elk geval op technisch vlak. Het best kun je contact opnemen met KPN en vragen of zij eerder kunnen komen installeren, ze hebben immers de verbinding al overgenomen dus dat moet in principe gewoon werken.
Hallo, sinds vanavond even over 20.00 uur ook geen internet; rood lampje brand. Om gek van te worden.
Er was gister dat een algemeen probleem met onze diensten in Rotterdam. Gelukkig is dit inmiddels opgelost.
Mocht je dit niet zo ervaren, adviseer ik om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen indien nodig!
We hebben inmiddels al precies 1 week geen internet, en ik verwacht niet dat dit nog wordt opgelost voordat wij op 24/10 overstappen naar KPN. Graag ontvangen wij dan ook een compensatie voor de dagen dat wij geen gebruik hebben kunnen maken van internet.
Hi
Yes dat is correct
Zou je op de 24e aan de bel willen trekken
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.