Skip to main content

Al 2 dagen geen internet

Ik heb contact gehad met Tele2 en de vriendelijke dame liet mij weten dat er meer storingen zijn, maar meer dan dat kon ze  mij niet vertellen. De hele straat heeft geen internet. Kpn, odido, T mobile liggen eruit. Ziggo niet. Maar nergens kan ik antwoord vinden/krijgen wat er nu aan de hand is…. Hoorn NH

 

Welkom op onze community! @Ariadne Baank 

Goed dat je dit hier een topic over hebt geopend. Er zijn op dit moment geen algemene problemen bij ons bekend is Hoorn. Uiteraard kijk ik graag met je mee, zodat jouw verbinding weer wordt hersteld! 

Wil je de laatste 4 cijfers van jouw bankrekeningnummer nog toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken. 

Daarnaast ben ik alvast benieuwd naar wat de lampjes op het modem en het ONT (kleine witte of zwarte kastje in de meterkas) doen (aan/uit/knipperen/kleur). Wil je mij hier meer over vertellen? Een foto mag natuurlijk ook.

Misschien val ik in de herhaling, maar heb je al wel een Unlimited vouchercode ontvangen? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kan dan een hotspot aanzetten en deze verbinden met je andere apparaten om toch online te zijn. Laat je weten of je dit wil?

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 


Hallo Teresa,

Dank je wel voor je reactie. Vanmorgen (zaterdag) om 10 uur in de ochtend was er weer internet. Via de tam tam kreeg ik te horen dat er tijdens graafwerkzaamheden een kabel was geraakt. Tele2 liet mij weten dat er inderdaad een storing was. Maar twee dagen geen internet is best lang, vooral als je niet weet wat er aan de hand is. Gelukkig weer up and running.

Met vriendelijke groet,

Ariadne

 

 


@Ariadne Baank Geweldig om te lezen dat de verbinding inmiddels is hersteld, dat is fijn! 😀

Als je de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer nog invult, kan ik de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten gelijk voor je in het systeem zetten. Het systeem berekent dit automatisch en dit bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Laat je het mij weten als het is gelukt? 


Reageer