Ergens tussen 5 en 9 september stopte het internet thuis ermee. Was op vakantie en kon geen wifi-gekoppelde apparaten meer bedienen.
10 september storing gemeld bij Odido. Guidion monteur was 12 septemeber beschikbaar maar kon alleen constateren dat de storing in of voor de media-box zat.
Monteur had ticket voor KPN niet geactiveerd waardoor er verder niets meer gebeurde. 13 september Odido gebeld en storing door hen doorgezet naar KPN.
KPN 16 september langs geweest, maar kon alleen constateren dat het niet in de bekabeling binnenshuis zat.
Eerste moment dat KPN verder actie onderneemt is maandag 23 september.
Zijn we dus minstens 14 dagen verder. Ik kan nog steeds geen wifi-apparaten in huis aansturen. Vanaf donderdag 26 september MOET het werken.
Odido leunt achterover en legt het probleem bij KPN. Als ik het sneller wil moet ik zelf de KPN maar bellen.
We zijn nu 27 dagen verder en nog steeds geen internet.
Wat een ongelooflijk amateurisme.
Bespaar me het standaard chat-protocol en ga eens wat regelen!
ook kon een vriendin die op bezoek was mijn mobiele hotspot niet vinden….
Op mijn telefoon heb ik wel internet dus ik snap de suggestie van andere telefoon met ander simkaartje niet en lijkt mij ook niet wenselijk omdat heel veel gekoppeld is aan mijn eigen telefoon…..
mijn laptop is belangrijk om in te kunnen loggen op het netwerk van mijn werk voor thuiswerken….hetgeen nu dus niet kan.
zeer frustrerend allemaal en voorlopig geen oplossing kennelijk….ik ga overstappen
Tot mijn stomme verbazing is mijn wifi weer hersteld en het probleem opeens opgelost; zou het toeval zijn dat het opeens is opgelost binnen een dag nadat ik aangaf te gaan overstappen? Is KPN de boosdoener of hebben zij een goede reden om Odido-klanten achterin de wachtrij te plaatsen? Wat het ook zijn moge, ik vind 2 weken al erg genoeg dus ik hoop dat het probleem van
En nu vandaag, dinsdag, nog steeds geen internet.
Vandaag, 21 oktober, na ruim meer dan een maand nog steeds geen werkend internet.
Wat denkt u, gaat het nog eens een keertje gerepareerd worden?
Graag verneem ik de huidige status en een verwachting wanneer het internet weer werkt.
Hey
Hoor graag asap de uitslag.
En evenzo vandaag, 22 oktober, nog steeds geen internet of reactie van Odido.
Ondertussen zijn waarschijnlijk al mijn planten dood, en heeft de verwarming gedraaid terwijl ik er niet was.
En bedankt....
Ik krijg nu een verzoek van Guidion voor een afspraak.
Dat gaat natuurlijk niet werken want ik ben niet thuis.
Zoals eerder al aangegeven is alles binnenshuis al door Guidion en KPN gecontroleerd. De fout zat buiten het huis.
Voor ik iets ga regelen met de buren wil ik graag weten wat Guidion nu komt doen.
Ook hoor ik nog graag even de status van KPN.
Ik heb een sms gekregen dat ik op 23 oktober met Franc zou hebben gesproken. Op basis daarvan moet er waarschijnlijk een afspraak gemaakt worden.
Ik kan u melden dat dit onjuist is. Ik heb NIET met Franc of wie dan ook van Odido telefonisch contact gehad.
We zijn nu bijna 2 maanden verder en nog steeds werkt internet niet.
Zou je Guidion willen inplannen
Ik ben in het buitenland. Wat moet Guidion nog komen doen?
Guidion komt de verbinding controleren als het nog niet werkt
Het werkt nog steeds niet ook niet na resetten van mediabox en router.
Volgens KPN zou als het bij hun opgelost was alles vanzelf weer moeten werken.
Hoi
Het internet werkt weer. Voor maandag guidion afspraak, maar dat is dus niet meer nodig en zal ik cancellen.
Graag hoor ik nog van Odido hoe jullie mij tegemoet komen mbt betaalde abo-kosten en bijna 2 maanden ongemak, hogere energie-rekening omdat ik de verwarming niet kon bedienen en verdroogde planten.
Graag hoor ik ook nog wel valide redenen er waren om dit 2 maanden te laten duren.
Hoi
Grappig dat u het een 'vergoeding' noemt. Odido heeft bijna 2 maanden lang totaal niets geleverd en als 'gunst' krijg ik nu de betaalde abo-kosten retour (en ook geen dag meer).
Ik kan u melden dat zodra ik in de gelegenheid ben het contract met Odido zal beeindigen.
Ik ben zeer ontevreden over de geleverde service. Leuk dat u allemaal standaard scriptjes hebt bij uw klantenservice om klanten aan het lijntje te houden, maar daar koop ik niets voor.
2 maanden geen internet is gewoon een dikke wanprestatie, temeer daar er tegenwoordig nogal wat functionaliteiten afhankelijk zijn van internet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.