Skip to main content

Goedemorgen,

Het los lampje op mijn media converter knippert rood.

Wat kan ik doen om mijn internetverbinding te herstellen?

Hallo @RobVal 

Helpt het herstarten van de mediaconverter? Anders kan je zelf helaas niks doen omdat er geen glasvezel signaal binnenkomt.


Nee, dat helpt niet.

Heb al contact gehad met Odido klantenservice en er is een ticket aangemaakt voor een monteur bij mij thuis.

Ik vraag me af of dat gaat helpen, want ik ben niet de enige in de straat met dit probleem op dit moment.


@RobVal 

Hopelijk is het een monteur die dan ook een kijkje buiten kan nemen in de wijkcentrale.


Nog steeds geen internet

Pos lamp is ook nog steeds uit waaruit ik concludeer dat er 'buiten' ergens iets mis is. 

Beetje teleurstellend allemaal....

 


Hoi @RobVal, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen.

Om je uit de brand te helpen, kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een Odido/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: https://www.odido.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana


Zo snel mogelijk is een rekbaar begrip.

Ook een beetje jammer dat jullie service voor klanten die geen mobiel produkt afnemen een stuk minder is. 

Ik kan bijvoorbeeld via een hotspot met mijn mobiele abonnement bij KPN geen odido tv kijken via de mediabox van odido.

Daar moet toch wel iets aan te doen zijn lijkt mij.

 


Reageer