Skip to main content

inkomend kastje in huis flikker het lampje van alarm. alles van het stroom en opnieuw opstarten helpt niet. is inmiddels al de hele dag gaande en kom enkel hier op communty uit. terwijl ik iemand  van odido graag zou willen spreken die mij kan vertellen wat er aan de hand is. En wat de oplossing is. 

Hoi @jdeboer, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt, nu zie ik dat je vanmorgen al contact gehad hebt met onze klantenservice en die hebben een monteursverzoek ingedient. Ik heb de monteur voor je aangestuurd zojuist. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur. Kan je mij na de tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt! 

Inderdaad een verzoek tot inplannen ontvangen. 
helaas niet eerder dan maandag dat er kan worden ingepland. 
het hele weekeinde offline…. Geen tv, geen films, geen games online voor de kids…. Wordt voor ons gezin afzien….. 

helaas…. Baal hier enorm van. 
vanmorgen vroeg al aan de telefoon hopende dat er vandaag dan nog een monteur langs kon komen. 
als ik alles goed begrijp is dit vanwege “onderhoud” door externe partij (kpn) ontstaan en pluk ik daar nu NIET de vruchten van. 

@jdeboer Fijn om te lezen dat je de e-mail om de afspraak in te plannen hebt ontvangen. 

Ik begrijp goed dat je baalt van het weekend. Ik wil ook graag dat je online bent! Misschien val ik in de herhaling, maar is er al een Unlimited vouchercode aangeboden? Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart kan ik deze gelijk naar je toesturen. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. 

Laat je mij weten als je hier gebruik van wil maken? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 

Kan een laptop een hotspot worden? 
En hoe ga ik werken aankomend weekeinde vanaf de vaste computer ter voorbereiding op de week die komen gaat? (Vaste computer, waar daar alleen op gesynchroniseerd is met t bedrijf waar ik voor werk). 

ja, graag stuur me dan nog maar eens een voucher voor aankomende dagen. 
In ons huishouden wonen onze oudste kinderen die een eigen  Abonnement hebben bij Odido (niet gekoppeld aan die van ons). Hebben zij ook recht op een voucher, zodat ze via hun eigen telefoon op een kamer verder met hun online opdrachten? 

Ik hoor graag van jullie 

Dat kan als je een simkaart in je laptop kunt doen @jdeboer, op internet staat wel hoe je dit kunt aanzetten. Hoeveel vouchercodes heb je nodig? Dan kan ik iedereen voorzien van de codes! 

Hoi Tommy, 

We hebben er dan in totaal 5 nodig. 

Dank alvast

Kan een laptop een hotspot worden? 
En hoe ga ik werken aankomend weekeinde vanaf de vaste computer ter voorbereiding op de week die komen gaat? (Vaste computer, waar daar alleen op gesynchroniseerd is met t bedrijf waar ik voor werk). 

Ik kan op mijn vaste computer, die geen wifi heeft, het internet van mijn telefoon gebruiken via USB tethering. Ik weet niet wat voor toestel jij hebt, maar op mijn Samsung is dit aan te zetten door de telefoon met een kabel aan de computer te verbinden en dan op de telefoon naar "settings->connections->mobile hotspot and tethering->usb tethering aanzetten" 

Hoi @jdeboer, ik zal je een privébericht sturen! Groetjes, Ishana

Reageer