Skip to main content

Sinds vanmiddag 13.30 geen internet. Enig idee wanneer dit opgelost is?

Hopelijk is het morgen opgelost! Anders kan ik niet werken.

Hi @Daanvanderveen, op dit moment zijn er inderdaad algemene problemen in jouw omgeving. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen! Je kan de status hiervan bijhouden in het volgende topic: 

Hier zullen we ook updates plaatsen zodra we deze ontvangen. Gebruik je een simkaart van Odido of Ben? Dan kan ik een voucher naar je toe sturen voor onbeperkt mobiele data tot dit is opgelost. Wil je het me laten weten als je hiervan gebruik wil maken? Dan ga ik gelijk een voucher voor je regelen! 

Hi @Daanvanderveen, op dit moment zijn er inderdaad algemene problemen in jouw omgeving. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen! Je kan de status hiervan bijhouden in het volgende topic: 

Hier zullen we ook updates plaatsen zodra we deze ontvangen. Gebruik je een simkaart van Odido of Ben? Dan kan ik een voucher naar je toe sturen voor onbeperkt mobiele data tot dit is opgelost. Wil je het me laten weten als je hiervan gebruik wil maken? Dan ga ik gelijk een voucher voor je regelen! 

Dank voor de reactie! Ik heb inmiddels via de klantenservice een voucher ontvangen. 

Hi @Daanvanderveen, super om te zien dat je al een voucher ontvangen hebt! De problemen zijn afgelopen nacht gelukkig opgelost. Ik heb dan ook gelijk een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail en dit bedrag zal met de volgende factuur verrekend worden. 

Reageer