Skip to main content
Beantwoord

Geen internet

  • 20 June 2024
  • 17 reacties
  • 177 Bekeken

Hai,

ik heb helaas geen internet en krijg het niet opgelost.

ik heb een Zyxel T50 modem waar het derde lampje (de wereldbol / het internet) stabiel rood blijft.

ik heb stekker er uit gehaald, 10 sec gewacht en gestart

stekker en kabels er uit, 10 sec gewacht, stekker er in, gestart, 30 seconde gewacht, kabels er in

fabrieks reset

alles eruit ook meterkast

maar hij doet het nog steeds niet😣


en in de meterkast knippert de pon indicator, dus niet steady

En uiteraard komt het niet werken van het internet totaal niet dus als jullie me zsm kunnen helpen… zou fijn zijn

 

alvast bedankt

 

 

 

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JulesS87 

Deed het internet het eerst wel of ben je overgegaan van DSL naar glasvezel bijvoorbeeld?

Het PON lampje knippert op de ONT? Weet je of je een GPON of XGSPON hebt?

Soms kan de verbinding spontaan weer werken, herstart af en toe eens de ONT.

Ik heb al ongeveer anderhalf glasvezel. Is een nieuwbouwwoning dus dat was direct geinstalleerd.
had gisternacht al geen internet maar dacht dat zal morgen wel goed zijn

Heb hem ook al meerdere keren herstart.

heb geen idee wat het is verder

Reputatie 7
Badge +15

@JulesS87 

Links is XGSPON en rechts GPON.

Ik denk rechts.

probeerde net een foto toe te voegen maar om de een of andere reden lukt dat niet

tis een huawei

…?

Reputatie 7
Badge +3

@JulesS87 Ik heb meteen jouw abonnement erbij gepakt om je verder te helpen! Gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit euvel voor je zullen oplossen!

@JulesS87 Ik heb meteen jouw abonnement erbij gepakt om je verder te helpen! Gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit euvel voor je zullen oplossen!

Hai Teresa of collega,

We zijn nu bijna een week verder en tot gisteravond had ik nog steeds geen internet of terugkoppeling ontvangen in men mail. Nu ben ik nog aan het werk maar straks wil ik wel graag voetbal kijken als ik thuis kom.. Kun je zien of het nu ondertussen al geregeld is? Want het wordt nu toch echt wel tijd om iets te horen over dit euvel… Alvast bedankt

Reputatie 2

@JulesS87 Ik heb meteen jouw abonnement erbij gepakt om je verder te helpen! Gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit euvel voor je zullen oplossen!

Hai Teresa of collega,

We zijn nu bijna een week verder en tot gisteravond had ik nog steeds geen internet of terugkoppeling ontvangen in men mail. Nu ben ik nog aan het werk maar straks wil ik wel graag voetbal kijken als ik thuis kom.. Kun je zien of het nu ondertussen al geregeld is? Want het wordt nu toch echt wel tijd om iets te horen over dit euvel… Alvast bedankt

Als u mobiel internet heeft kunt u op uw android telefoon een mobiele hotspot opzetten en de tv draadloos via deze hotspot verbinden met het internet. U kunt via de NOS app live naar de wedstrijd kijken. (wel in 720P meen ik) Geen 1080p of 2160P.

@JulesS87 Ik heb meteen jouw abonnement erbij gepakt om je verder te helpen! Gelukkig zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit euvel voor je zullen oplossen!

Hai Teresa of collega,

We zijn nu bijna een week verder en tot gisteravond had ik nog steeds geen internet of terugkoppeling ontvangen in men mail. Nu ben ik nog aan het werk maar straks wil ik wel graag voetbal kijken als ik thuis kom.. Kun je zien of het nu ondertussen al geregeld is? Want het wordt nu toch echt wel tijd om iets te horen over dit euvel… Alvast bedankt

Als u mobiel internet heeft kunt u op uw android telefoon een mobiele hotspot opzetten en de tv draadloos via deze hotspot verbinden met het internet. U kunt via de NOS app live naar de wedstrijd kijken. (wel in 720P meen ik) Geen 1080p of 2160P.

Thnx Darkman, gelukkig kom ik niet van onder een steen en is dat me gelukt… neemt niet weg dat ik nog steeds geen internet heb en nog steeds geen antwoord/terugkoppeling van Odido

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @JulesS87, ik begrijp je reactie volkomen! Op dit moment is het in onderzoek bij de Technical Service Desk. Deze afdeling houdt zich bezig met complexere netwerkissues en storingen. Het wordt echt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu bedank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi @JulesS87, ik begrijp je reactie volkomen! Op dit moment is het in onderzoek bij de Technical Service Desk. Deze afdeling houdt zich bezig met complexere netwerkissues en storingen. Het wordt echt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu bedank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hai @Ishana van Odido, ik hoop het! Want buren met hetzelfde probleem hebben al wel internet! Terwijl het in een keer opgelost zou moeten zijn bij het omzetten in de wijkkast. Daarnaast zijn ook de 7 dagen unlimited internet voorbij. 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @JulesS87, ik zal dit voor de zekerheid meteen toevoegen bij het onderzoek! Heb je in de tussentijd je apparatuur nog eens losgekoppeld en opnieuw aan de stroom gezet? Daarnaast zal ik meteen een nieuwe voucher sturen in een privébericht! Groetjes, Ishana

Hoi @JulesS87, ik zal dit voor de zekerheid meteen toevoegen bij het onderzoek! Heb je in de tussentijd je apparatuur nog eens losgekoppeld en opnieuw aan de stroom gezet? Daarnaast zal ik meteen een nieuwe voucher sturen in een privébericht! Groetjes, Ishana

Haai, ja ik heb alles idd opnieuw uitgezet en opgestart. Voorheen was het LOS lampje rood maar nu knippert het PON lampje!

Reputatie 6
Badge +3

Goed om te weten @JulesS87! Dit heb ik ook direct doorgegeven. Zodra er meer informatie bekend is, zul je het meteen horen! Groetjes, Ishana

Goed om te weten @JulesS87! Dit heb ik ook direct doorgegeven. Zodra er meer informatie bekend is, zul je het meteen horen! Groetjes, Ishana

Hai Ishana, is er al nieuws? Of ga ik weer een weekend in zonder internet..? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JulesS87 , voor nu heb ik nog geen nieuwe update in het onderzoek. Ze gaven op 26-6 aan dat ze de splitter hebben ontvangen en hierdoor de verbinding weer up kwam. Echter bleef de demping op de glasvezellijn te hoog wat nog voor problemen zorgt. Ze zijn er dan ook nog steeds druk mee bezig om dit definitief op te lossen. Ik verwacht niet dat het vandaag nog gebeurt, maar hopelijk krijgen we snel weer een nieuwe update, zodat je ook meer duidelijkheid krijgt. 

Hi @JulesS87 , voor nu heb ik nog geen nieuwe update in het onderzoek. Ze gaven op 26-6 aan dat ze de splitter hebben ontvangen en hierdoor de verbinding weer up kwam. Echter bleef de demping op de glasvezellijn te hoog wat nog voor problemen zorgt. Ze zijn er dan ook nog steeds druk mee bezig om dit definitief op te lossen. Ik verwacht niet dat het vandaag nog gebeurt, maar hopelijk krijgen we snel weer een nieuwe update, zodat je ook meer duidelijkheid krijgt. 

bedankt voor de info

Reageer