Skip to main content

Zijn er meer mensen die geen internet hebben in Tilburg op dit moment?

Beste Pip,

Wat vervelend om te horen dat u geen internet heeft. Ik raad u aan om, als dit lang duurt, contact op te nemen met de klantenservice van Odido. Helaas ben ik geen medewerker van Odido, dus ik kan dit niet voor u nakijken.

Ik wens u nog een fijne avond en aarzel niet om contact op te nemen als u verdere vragen heeft.

Met vriendelijke groet,
Kyomi


Hoi @Pipw72, ik wil het graag meteen voor je nakijken! Er is nog niks bekend, je kunt het wel bijhouden op onze Community: https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoAlvast bedankt! Groetjes, Ishana


Het is inmiddels opgepakt. Dank je. 


Hallo @Pipw72 ,

Zijn de problemen inmiddels verholpen?
Kan je dit hier dan even laten weten, en  ook wat de eventuele oplossing was.
Dan kan eventueel dit topic afgesloten worden.

 


Ja ze zijn opgelost 


Reageer