Na alle stappen te hebben doorlopen hebben wij nu ruim een uur geen internet meer.
bij het glasvezelkastje knippert het lampje LOS rood.
Graag een oplossing, bereikbaar zijn jullie namelijk niet.
Na alle stappen te hebben doorlopen hebben wij nu ruim een uur geen internet meer.
bij het glasvezelkastje knippert het lampje LOS rood.
Graag een oplossing, bereikbaar zijn jullie namelijk niet.
Woon je in de buurt van Nieuw Vennep? Daar was een algemene storing die nu is opgelost.
Daar ben je lekker vlot mee Eric. Zou fijn als Odido wat beter bereikbaar is voor storingen. Dit was echt hopeloos. Komende week gaan wij op zoek naar een andere provider.
Dat mag natuurlijk, maar storingen komen overal voor en de meeste storingen worden automatisch opgelost. Bij grotere verstoringen in het Odido netwerk zijn er alarmen in het Network Operations Center van Odido. Dat is 24/7 open. Odido heeft namelijk ook een hele grote klantenbase in de zakelijke markt en ook dat wordt 24/7 gemonitord.
Als jullie zo’n grote klantenbase hebben is het wel zo handig om dit transparant te communiceren. Via jullie website zou er geen storing zijn. Bij onze buren zie bij KPN klant zijn was wel een heldere en transparante communicatie. Daar kan Odido wat van leren.
Er is geen "jullie ". Je praat hier met andere klanten over consumenten producten van Odido. Er zijn ook moderators. Die herken je aan hun naam + " van Odido".
Er is geen "jullie ". Je praat hier met andere klanten over consumenten producten van Odido. Er zijn ook moderators. Die herken je aan hun naam + " van Odido".
Met jullie bedoel ik Odido.
Sorry, dacht dat jij een medewerker/ moderator van Odido was. Zo kwam je in ieder geval over.
Hoi
Ook jou wil ik nog heel veel met het Internet toewensen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.