Toch maar even gebeld met de helpdesk, blijkbaar is er storing in Tilburg (niet terug te vinden op de site ?!)
Meneer van de helpdesk was wel erg vriendelijk ;-)
Dank voor de update @Tommyvs! We zijn er druk mee bezig. Ik kreeg inderdaad de melding dat het niet op de website staat. Daar ben ik mee bezig. Wel staat er een melding in ons topic. Dank voor je geduld!
Hier ook geen internet in Tilburg. Het wordt ook nog steeds niet vermeld op de website. Odido beloofde anderhalf uur geleden ook al via Twitter om de storing op de website te zetten. Niet dus. Slordig hoor.
https://www.odido.nl/service/netwerk/storing-en-onderhoud/internet-tv
Hallo @all.
In dit topic staat de voortgang van de storing:
Ja daar staat iets over de voortgang. Maar de Odido-klant die een storing heeft wordt doorgestuurd naar
https://www.odido.nl/service/netwerk/storing-en-onderhoud/internet-tv
En daar staat bij mijn postcode al uren "Er is geen storing bij ons bekend."
Zo stuur je toch iedereen het bos in? Gaat iedereen zijn modem en kabels nalopen. Onnodig allemaal. Odido moet dat netjes laten zien. Doen ze niet. Slordig Odido!
Inderdaad heel onhandig dat dit niet gemeld wordt als je zoekt op een storing.
En het betreft echt wel meer dan ‘een paar klanten’ en het duurt ook al best lang
Nog steeds onderstaande tekst op de website:
Er is geen storing bij ons bekend.
Betekent niet dat er geen storing is. Werkt je internet niet of minder goed? Vaak helpt het om het modem even opnieuw op te starten. Helpt dit niet? Doorloop dan deze stappen. En natuurlijk wil je ook snel weer tv-kijken. Wanneer je tv niet goed werkt, volg je deze tips.
Met andere woorden: Ga lekker effe alles checken zegt Odido. Terwijl ze weten dat het aan Odido zelf ligt. Dankjewel, lekker klantvriendelijk, Odido! Zo lijkt het alsof je nooit storingen hebt! Lekker bezig!
De monteur is volgens het storing topic al 2 uur onderweg ...
Blij te lezen dat het niet alleen bij ons is, iets veel minder blij dat dit nu echt al uren moet duren...
Hoi hoi, de eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Tilburg zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: . Groetjes, Ishana