Skip to main content

Zijn er nog meer mensen in Ridderkerk Drievliet die geen internetverbinding hebben? Ons modem werkt naar behoren, maar de internetverbinding ligt eruit. En sinds vanmiddag is de straat hier aan de overkant open. Kan er een kabel kapot zijn?? Want er wordt hier aan de straat gewerkt door een aannemer en to ons huis is vandaag een groot gat gegraven.

Modem is helemaal ok, ligt echt aan de glasvezelverbinding naar de straat.

Hi @Foka, ik wil er graag voor zorgen dat jij zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad en er vandaag nog een monteur bij je langs gaat komen! Mocht je een simkaart gebruiken van Odido of Ben, dan kan ik een voucher naar je toe sturen voor onbeperkt mobiel internet totdat je weer online bent. Laat je het me weten als ik een voucher voor je in orde kan maken? Ik duim met je mee dat de monteur de oorzaak snel gevonden heeft zodat we jou weer online kunnen krijgen! 

Inmiddels is het probleem verholpen. Er bleek een kabel te zijn doorgestoken vlakbij ons huis, door een andere provider die nu bezig is met aanleggen. Wel raar dat jullie hier blijkbaar niet van wisten? De monteur is dus niet meer nodig.

@Foka Geen Simkaart van Odido of Ben?
Lees je reactie terug!  Het is in dit geval altijd handig om een prepaid kaartje te kopen van Odido. Je kan dan bij storing terugvallen op een hotspot via een voucher.

Hi @Foka, duidelijk! Bedankt voor de informatie. Wij wisten hier inderdaad niets vanaf, ik zal dit intern doorgeven. Ik kan de monteur niet meer afzeggen omdat hij mogelijk al onderweg is. Je kunt hem dus vertellen dat het bezoek niet meer nodig is. Als je niet thuis bent, zal hij de afspraak zelf afmelden. Fijn om te lezen dat je weer online bent!

Reageer