Skip to main content

Ik heb nu een week geen internet, LOS lampje knippert rood om de seconde.

Deze storing heb ik vorige week donderdag gemeld, wat is de status hiervan ?

Ik heb ook een voucher gehad, maar aangezien alleen mijn zoon odidi heeft is dit niet werkbaar.

Nu heb ik in de community gelezen dat je een prepaid kaartje van odidi kunt aanschaffen in combinatie met een voucher en dat deze vergoed wordt.

Deze heb ik inmiddels aangeschaft, kan ik weer een voucher krijgen om deze te gebruiken en kan ik de bon hier uploaden?

 

 

Goedemorgen,

De laatste update is alweer van 5-7, wat is de huidige status?

 


Hi @Leon_K, we hebben het doorgezet naar Open Dutch Fiber en wachten nu tot ze het opgepakt hebben! 


Goedemorgen,

Er is een monteur langs gekomen er is een nieuwe las verbinding gemaakt voor de glasvezel en is gepatcht in de centrale. Mijn internet verbinding werkt nu weer! Kan ik een vergoeding krijgen voor de vier maanden die ik zonder internet heb gezeten ( sinds 2 mei) ?

Met vriendelijke groeten,

Leon.

 

 

 


Hi @Leon_K, ik ben blij om te horen dat het eindelijk opgelost is. Ik zal de vergoeding meteen voor je in gang zetten. Dit is inderdaad 2 mei tot en met 28 augustus. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!

 


Reageer