Skip to main content

Al vanaf zaterdag 23 december geen internet thuis vandaag dinsdag nog steeds geen internet op de site staat dat het is opgelost... Maar niet bij ons al ik weet niet hoeveel keer geprobeerd stekkers eruit wachten en weer aansluiten volgens de opgegeven volgordes maar geen resultaat. Vind ik echt slecht van odido, voor iets betalen wat niet werkt. 

Hoi @Levend Tezcan, goed dat je hulp inschakelt, ik zie je heel graag heel snel weer genieten van Internet! Geen zorgen, wij crediteren ook de dagen waarop je geen internet ontvangt. Het allerliefst los ik eerst het probleem met het internet op. Ik ben daarom meteen een lijnmeting voor je gestart en uit die meting krijg ik te zien dat de glasvezel Media Converter geen stroom ontvangt? Kan je controleren of je deze per ongeluk uit hebt gezet? Zo niet, dan raad ik je graag aan om de Media Converter kort van het stroom af te halen en vervolgens weer aan te sluiten.

Ik verwacht dat je vervolgens weer snel meer tekens van leven ziet, ik ben benieuwd! 🙂

De Pon lampje die knippert groen

Power lampje continu groen

Lan lampje continu groen 

Los lampje brand niet

Hoi @Levend Tezcan, heel erg bedankt voor de informatie! Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Reageer