Goedenavond @Chefik86 Welkom, lees even mijn onderschrift dan kunnen de moderator je sneller helpen. (Niet je TV klantnummer)
MVG,
Hoi @Chefik86, fijn dat je hier aandacht voor creëert, ik zie je graag heel snel weer volledig van internet genieten! Ik wil hier graag een extra zet voor je aan geven en ik ga het contact tussen de technische dienst en KPN op een hoger pitje zetten. Ik hoop en verwacht dat je snel meer van KPN NetwerkNL zal horen over een monteursafspraak.
Ondertussen ga ik voor je aan de slag met de vergoeding voor de simkaart. Je ontvangt hierover snel een email van mij ter bevestiging. Daarnaast zal ik je via een privébericht nog een extra vouchercode toesturen.
Ik verwacht dat er snel schot in de zaak komt!
Hoi @Chefik86, fijn dat je hier aandacht voor creëert, ik zie je graag heel snel weer volledig van internet genieten! Ik wil hier graag een extra zet voor je aan geven en ik ga het contact tussen de technische dienst en KPN op een hoger pitje zetten. Ik hoop en verwacht dat je snel meer van KPN NetwerkNL zal horen over een monteursafspraak.
Ondertussen ga ik voor je aan de slag met de vergoeding voor de simkaart. Je ontvangt hierover snel een email van mij ter bevestiging. Daarnaast zal ik je via een privébericht nog een extra vouchercode toesturen.
Ik verwacht dat er snel schot in de zaak komt!
Dank voor je bericht en de verwerking van de vergoeding van de simkaart. Fijn als ik inderdaad een extra vouchercode kan ontvangen zodat ik ook komende tijd kan internetten.
De topic kan gesloten worden. Monteurs zagen dat er geen patchkabel aangesloten was in de wijkcentrale. Daarna had ik snel weer internet.
Goed om te horen dat je weer volledig verbonden bent @Chefik86, ik wens je nog heel veel plezier met de internetverbinding en een mooie zondag toe!