Skip to main content

Ik probeer deze boodschap naar klantenservice@odido.nl te sturen, maar net zoals mijn pogingen om te bellen, worden die mails ook gebounced.

Geachte,
Ik heb nu al meer dan 2 dagen geen internet (Het rode lampje LOS knippert) en ik heb al meer dan 10x geprobeerd de klantenservice te bereiken.
Vanmorgen nog 2 uur in de wacht gezeten en de lijn werd opeens door jullie verbroken.
Dit is dus onacceptabele en ik zeg bij deze mijn abonnement op.
Klant XXXX
J.G.Heidema
XXXX

XXXX

Met dank en zeer boze groet,

John Heidema

Moderator edit: plaats geen gegevens in een openbaar bericht, dankjewel.

Hallo @YffSouvenirs 

Odido is nog druk bezig met alles om te zetten van T-Mobile naar Odido dus misschien dat daardoor alles nog niet werkt maar via de community kun je snellere hulp verwachten 💪

Staat je klantnummer in je profiel?

Hallo @YffSouvenirs ,

Zou je de privé gegevens willen verwijderen? Er kijken hier ook mensen mee met minder goede bedoelingen.
Je kan dit doen door onderaan in je bericht op de drie puntjes klikken daarna op bewerken, dan je bericht aanpassen en daarna op opslaan.

EDIT: was te laat een moderator heeft het al verwijderd.

OK, dus daar zit wel een moderator die het in de gaten houdt, waarom krijg ik de klantenservice dan niet te pakken? Als het te maken heeft met de overgang naar Odido, dan zou half Nederland toch zonder internet moeten zitten!? Ik probeer juist een storing door te geven, dat na graafwerkzaamheden in mijn straat, ik geen internet meer heb, maar kan op geen manier contact krijgen. 100% reden dus om zo snel mogelijk van dit abonnement af te komen, want ik wil geholpen worden bij storingen. Gelukkig heb ik mijn Ziggo abonnement nog niet opgezegd. Ik ga dus weer terug en wil zsm iemand aan de lijn om het abonnement op te zeggen. HOE DOE IK DAT IN GODSNAAM?

Hallo @YffSouvenirs ,

Ik begrijp de frustratie, maar zoals ik uit je verhaal opmaak. Is er bij graafwerkzaamheden een storing ontstaan, als dit het geval is weet de uitvoerende partij dat ze een kabel(s) hebben geraakt en zorgen zij voor een reparatie melding. Hier kan Odido(T-mobile) niets aan doen. Zij kunnen er misschien wel druk opzetten om dit zo spoedig mogelijk te laten repareren. Dit is wat we ook wel overmacht noemen. Als dit bij welke willekeurige provider gebeurt, gaat er ook enige tijd overheen voordat dit hersteld is.
Als je iemand aan de lijn wil zal je gewoon 0800-0092 moeten bellen.

Hoi @YffSouvenirs, heel goed dat je aan de bel trekt, ik zie je heel graag snel weer genieten van je verbinding! Zoals Soepkip67 terecht aangeeft is het eerste aanspreekpunt voor de werklieden die de kabel hebben gebroken de netwerkbeheerder, in jouw geval Open Dutch Fiber. Zij zullen zich ook met man en macht aan de slag zijn om de verbinding zo snel mogelijk voor je te herstellen. Ik zal de technische dienst verzoeken om jouw dossier toe te voegen aan de lopende herstelwerkzaamheden zodat ze extra rekening kunnen houden met jouw verbinding. Mocht je nog graag telefonisch contact met ons hebben, je kan ons inderdaad bereiken op 0800-0092. Je kan ons bereiken tussen:

• Maandag tot en met vrijdag 8:00 - 20:00 uur.
  • Zaterdag 9:00 - 18:30 uur.
  • Zondag 12:00 - 17:30 uur.

Samen met de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber gaan wij hier voor je achteraan, ik hoop dat zij er snel in slagen om je verbinding weer helemaal online te krijgen! 

Reageer