Skip to main content

Ik heb 5 dagen geen internet, ik bel elke dag de klantenservice en geen hulp, ik wacht op de monteur maar er komt nog steeds niemand, ik heb het zelf geprobeerd maar het slaat nog steeds op, ik heb 5 dagen geen internet en ik werk en heb internet nodig voor mijn werk

Hallo @perkosiowa96 

Heb je thuis een glasvezel of DSL aansluiting en indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter? Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter ook naar de WAN poort van de router.


@Waqqas   @perkosiowa96 

 

Ik kamp met het zelfde probleem en zit ik ook met mijn handen in mijn haren.


Hi @perkosiowa96, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket aangemaakt voor onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! Binnen 5 dagen wordt er contact met je opgenomen. 


Ik heb glasvezel, ik heb alles geprobeerd, kabels gecontroleerd, modem gereset en het rode lampje brandt nog steeds

 


je kunt nog even kijken of de glasvezel kabel (die met de groene connector in de Huawei op de laatste foto) aan de andere kant ook goed zit en geen knik of beschadiging heeft (niet loshalen dan kun je dingen beschadigen). Je kunt ook nog even kijken wat er gebeurt als je die Huawei even van de strrom haalt. Ald dat niet helpt moet T-mobile een monteur sturen.


Hoi @perkosiowa96, ik heb het direct nagekeken! Er staat een ticket voor je open bij onze technische dienst. Je zult zo snel mogelijk gecontacteerd worden. Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een T-Mobile/Tele 2/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: www.t-mobile.nl/toestelhulp. Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Wil je mij ook je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer meesturen?  Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet! Groetjes, Ishana


wat als ik deze kaart niet heb? wat als ik alleen internet van jou heb? Ik moet wachten tot je de storing hebt verholpen, d.w.z. ik zat het hele weekend zonder internet en het is nog steeds niet zeker wanneer je deze opslag gaat repareren .. dus misschien kan ik volgende week internet gebruiken en zonder simkaart moet ik zelf internet kopen en niemand zal het geld ervoor terugbetalen, maar tmobile heeft het geld al afgeschreven, de factuur is opgemaakt, het is jammer dat er geen internet is 😊


Je kunt een prepaid simkaart in de t-mobile winkels kopen. Daar kun je de vouchers ook op activeren.

De periode dat je internet verbinding niet heeft gewerkt wordt achteraf gecrediteerd. 


Reageer