Ik heb 5 dagen geen internet, ik bel elke dag de klantenservice en geen hulp, ik wacht op de monteur maar er komt nog steeds niemand, ik heb het zelf geprobeerd maar het slaat nog steeds op, ik heb 5 dagen geen internet en ik werk en heb internet nodig voor mijn werk
Hallo
Heb je thuis een glasvezel of DSL aansluiting en indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter? Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter ook naar de WAN poort van de router.
Ik kamp met het zelfde probleem en zit ik ook met mijn handen in mijn haren.
Hi
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket aangemaakt voor onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! Binnen 5 dagen wordt er contact met je opgenomen.
Ik heb glasvezel, ik heb alles geprobeerd, kabels gecontroleerd, modem gereset en het rode lampje brandt nog steeds
je kunt nog even kijken of de glasvezel kabel (die met de groene connector in de Huawei op de laatste foto) aan de andere kant ook goed zit en geen knik of beschadiging heeft (niet loshalen dan kun je dingen beschadigen). Je kunt ook nog even kijken wat er gebeurt als je die Huawei even van de strrom haalt. Ald dat niet helpt moet T-mobile een monteur sturen.
Hoi
wat als ik deze kaart niet heb? wat als ik alleen internet van jou heb? Ik moet wachten tot je de storing hebt verholpen, d.w.z. ik zat het hele weekend zonder internet en het is nog steeds niet zeker wanneer je deze opslag gaat repareren .. dus misschien kan ik volgende week internet gebruiken en zonder simkaart moet ik zelf internet kopen en niemand zal het geld ervoor terugbetalen, maar tmobile heeft het geld al afgeschreven, de factuur is opgemaakt, het is jammer dat er geen internet is
Je kunt een prepaid simkaart in de t-mobile winkels kopen. Daar kun je de vouchers ook op activeren.
De periode dat je internet verbinding niet heeft gewerkt wordt achteraf gecrediteerd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.