Goedendag, kan je nakijken of er al iets gebeurd of er een opdracht/afspraak gepland staat? Heb er nog niks over gehoord, mag ook over een PM? Thanks alvast!
Goedemorgen @kooszoeteweij1, ik heb een kleine update voor je: er is een terugkoppeling gekomen vanuit KPN Netwerk en daarin wordt vermeld dat het zeer waarschijnlijk een obstructie betreft bij of in de splitter. Dit is oplosbaar vanuit ons domein en zal begin deze week opgepakt worden zodat je straks weer online bent. Sorry voor de langere wachttijd! Zodra de techneuten dé oplossing kunnen aanbieden, wordt er contact met je opgenomen - dat is meestal per e-mail.
Goedendag, helaas nog niks gehoord en zelf nog contact gehad met kpn, helaas weten ze van niks…
is er nog wel zicht op dat het opgelost gaat worden? Ik heb wel m’n twijfels hierover… anders moet ik aan andere dingen gaan denken…
kan ik voor ons hele gezin weer vouchers krijgen voor komende week? Dank,
@kooszoeteweij1 ik heb je nieuwe vouchercodes toegestuurd in een privébericht. Op dit moment heb ik ook geen nieuwe update over de situatie.
Helaas vandaag weer niks gehoord, ik heb inmiddels al een maand geen internet… en weer gaan zo het weekend weer in
vraag me af of er nog iets kan gebeuren, kpn reageerde de vorige keer al na een dag en nu is er alweer een week voorbij, inmiddels al 5x een t mobile monteur en ook kpn en nu laat kpn het ook afweten zo lijkt het, het zal wel te ingewikkeld zijn…
kan ik in dit geval beter overstappen want ik wil eigenlijk niet nog hele weken zonder internet zitten, wat is in deze de beste oplossing, inmiddels raakt mijn geduld wel een beetje op en dit lijkt me ook niet normaal wat je als klant kan hebben…
fijne avond van een gefrustreerde gebruiker met een ‘obstructieve’ splitter verbinding
Inmiddels al 5 weken geen internet, is er een update vanuit KPN? Als het goed zouden ze ingeschakeld worden vorige week om het op te lossen… hoor graag meer…
Hey @kooszoeteweij1, ik heb op dit moment geen nieuwe update over de situatie. Ik zie inderdaad dat de monteur van KPNNetwerkNL op 26-06 zou komen kijken, echter is er nog geen nieuwe update geplaats in het ticket. Ik hoop dat er deze dagen eindelijk verandering in komt en je weer online bent!
Dank je, weet je wel wanneer ze dan wel komen? Kpn is maandag niet geweest…
kan ik voor komende week vouchers krijgen voor internet voor ons gezin? We hebben 4 mobiele abonnementen, dank
@kooszoeteweij1 op dit moment zie ik geen andere datum staan. Ik heb je wel direct vier nieuwe vouchercodes toegestuurd!
Goedendag, is er al een update? Nog steeds niets gehoord of gezien helaas, de moed hangt me in m’n schoenen… hoor graag wanneer/ hoe het wordt opgelost, of is er een andere oplossing? Groet,
Hey @kooszoeteweij1, ik weet niet precies waar het hier misgaat. Ik heb nogmaals navraag gedaan hierover. Ik wacht het antwoord van onze techneuten af en als ik een update heb laat ik het je direct weten!
Dank voor het bericht hoop snel meer te horen! Kan ik intervouchers krijgen voor ons gezin voor 4 abonnementen? Dank,
@kooszoeteweij1 ik blijf voor je aan de bel trekken! Uiteraard, ik heb direct de vouchercodes naar je toegestuurd in een privébericht.
Hoi, helaas nog niks vernomen… kan ik nieuwe voucher codes (4x voor de mobiele abonnementen) krijgen? Dank,
Hey @kooszoeteweij1, we hebben aan de bel getrokken van KPN NetwerkNL, zij gaan je spoedig bellen om een afspraak in te plannen.
Ook heb ik je direct de vouchercodes toegestuurd in een privébericht!
Hoi,
helaas nog niets gehoord, kan er ook op een andere manier een afspraak worden gemaakt? Sinds dat er iemand geweest is is er alweer een maand voorbij, dank alvast, ps heb je nogmaals voucher codes, thanks,
Hi @kooszoeteweij1, ik zie dat KPN NetwerkNL met de onderaannemer aan het schakelen is, ik hoop dat ze spoedig contact opnemen om een afspraak in te plannen. De vouchercodes heb ik je toegestuurd!
Hoi,
inmiddels nog niks gehoord van KPN en/onderaannemer, de oorspronkelijke plandatum van uitvoering stond op 15 juni (6 weken geleden alweer) volgens KPN dat het uitgevoerd zou worden…
is er al meer bekend?
kunnen er vouchercodes worden gestuurd, thanks!
Hey @kooszoeteweij1, ik blijf dit heel raar vinden en daarom heb ik nogmaals aan de bel getrokken bij onze Back Office. Dit duurt veel te lang, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Uiteraard heb ik je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd!
Fijn dat je voor de zoveelste keer aan de bel getrokken hebt, helaas nog niks gehoord van hoe en wat…
is er nog iets wat ik in dit geval beter kan doen of heb je een goed idee voor mij? Kan ik er wel vanuit gaan dat het opgelost kan of gaat worden? Het is nu al 3 maanden geen verbinding, hoe gaan jullie hier mee om? Dank alvast om eventueel out of the box te denken, mag ook op PM
Kan ik nog vouchercodes krijgen? Dank,
Hey @kooszoeteweij1, ik ben nog een keer voor je gaan kijken en ik zie dat KPN NetwerkNL op 07-08 langs komt! Hopelijk komt er nu eindelijk een schot in de roos. Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd.
Als het opgelost is zal ik de volledige periode voor je vergoeden, dit kan ik wel pas doen als het ook opgelost is. Dan hebben we een exacte periode dat je zonder diensten hebt gezeten.
Goedemiddag,
van KPN zijn ze geweest en verder uitgelegd wat er kan zijn, testen zijn uitgevoerd, komt tot conclusie, modem misschien kapot of poort kapot in het ‘huisje’ extern?
Uiteindelijk geen resultaat en weer doorgezet naar tmobile, kreeg te horen dat er een computerstoring bij t mobile was, dus weet ook niet of er nu ook iets gaat gebeuren…
maar het probleem lijkt dus bij een poort te liggen? Die t mobile kan oplossen?
thanks alvast,
Hey @kooszoeteweij1, ik ben direct voor je gaan kijken en zie nog geen terugkoppeling van KPN NetwerkNL terug in ons systeem. Ik heb een notitie gemaakt en uitvraag gedaan naar de terugkoppeling. Wij zullen dit verder moeten oppakken!
Goedemiddag,
kpn kwam vandaag weer langs na een telefoontje met de conclusie dat de glasvezellijn in orde is, maar kon zelf geen testen uitvoeren omdat hij dat niet kon verder om te kijken of het werkt…
hij was er verbaasd dat na zoveel tijd de oude modem en oude mediaconverter niet vervangen waren, dit zou de eerste stap moeten zijn, dus hij geeft door dat alle apparatuur vervangen moeten worden?
net nog even getest, maar krijg inderdaad geen signaal door, had al wel contact met t mobile gehad met verzoeken om terug te bellen maar dit gebeurt niet, krijg eigenlijk te horen, zo dit is erg langdurig en het is een megadossier, ben echt benieuwd wanneer dit opgelost gaat worden
kan ik nog internet vouchers krijgen? Dank,
Hey @kooszoeteweij1, bedankt voor je terugkoppeling.
Dit zie ik ook terug in het ticket. De monteur heeft het inderdaad vermeld. Dit wordt nu zo snel mogelijk door ons opgepakt en hopelijk opgelost! Ik heb je direct nieuwe vouchercodes toegestuurd.