Skip to main content

Sinds maandag heb ik geen internet. T-mobile zei dat guidion moet komen kijken. Na 2 dagen hij kwam,  kan nieks doen. Storing is niet opgelost.  Tot nu geen internet. Pon lampje blivjt knippered. Hij zei is lokaal storing maar niks op t-mobile pagina. Geldrop 5666 ET. Wanner kan ik verwacht internet weer. Ik moet betalen voor niks. Ik geloof niet dat is er storing.

Hoi @Eri-ka, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Onze monteursdienst heeft het onderzoek naar de netbeheerder doorgezet. Ik verwacht dat je uiterlijk maandag of dinsdag een oplossing krijgt. Sorry voor het ongemak! 

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Hello, @Jason

Nee ik heb geen sim.

Mag ik krijg dit ook gratis als prepaid? Ik kan vandaag naar t-mobile winkel komen ophalen. Ander betaal voor internet, betaal voor sim - is te duur.

Als is mogelijk dan wil ik ook voucher. 

Kan niet zonder internet 2 weeken. 

@Eri-ka, je kan een prepaid kaartje aanschaffen. Dit is echter wel voor eigen kosten. Als je die aanschaft kunnen we, zoals @Jason zegt, je een vouchercode opsturen!  

@Tommie , dat is niet mij probleem dat internet van t-mobile werk niet. Ik betaal voor niks. Is de mandelijks kostel dan ook lager? 30 eur per maand, 2 weekend zonder internet, dat zou 15 eur rekening worden. Als ja, kan ik sim kopen. 

@Eri-ka de periode dat je offline bent vergoeden wij, na dat je weer online bent. Dan hebben we een exacte datum voor de gehele periode offline. De vergoeding wordt verrekend met een volgend factuur.

Reageer