Sinds gisterenmiddag geen internet meer. T-Mobile klantenservice gesproken en die zeggen dat er een domeinnaam fout is en dat ik een link zou krijgen voor een afspraak met een monteur. Niks ontvangen tot nu toe en ik heb ze gesproken om 09:00. Nu zit ik zonder internet, moet thuis werken en alles zit aangesloten op Google dus kan niks bedienen. Erg bagger dit!
Hoi
Bedankt voor het antwoord. Ik heb de link gisteren meteen ingevuld maar tot heden geen reactie gekregen van hoe of wat. Nog steeds geen internet. Kan ik niet als compensatie unlimited data krijgen op mijn Tele2 abonnement zodat ik die als hotspot kan gebruiken? Ik moet internet hebben, ik kan zo niet werken.
Hoi
Mocht je maandagavond nog niets hebben gehoord, laat het dan in dit topic weten, dan pakt één van onze moderators het verder op voor je.
Helaas nog steeds niks gehoord van een monteur. Zit nu al bijna een week zonder internet en krijg ook dus helemaal niks qua compensatie. Ik heb internet nodig!!! Kom op zeg, ik ben net overgestapt en heb nu al enorm spijt, wat een belabberde service is dit.
Jullie werken toch samen met Tele2? Dan kunnen jullie toch op z’n minst zorgen dat ik unlimited data op m’n abonnement krijg zodat ik iig een hotspot heb!!
Hallo
De moderators reageren straks vanzelf, ik denk namelijk wel dat je verzoek om een voucher voor unlimited data wel goedgekeurd wordt.
Hartelijk dank Jason!!
Ondertussen eindelijk een mailtje ontvangen. Maar ik schrik er van, op z’n vroegst maandag 23 januari.. Even serieus, dit kan toch niet? Dan heb ik bijna 3 weken geen internet… Ik wil echt m’n abonnement bij jullie per direct opzeggen want dit slaat letterlijk nergens meer op.
Hoi
Beste Cheyenne/Jason,
Het unlimited data bundel is afgelopen en zit nog steeds zonder internet. Kan ik eventueel nog een keertje deze bundel krijgen?
Alvast bedankt’
Hoi
-
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.