Ik ben van Online naar Tmobile glasvezel internet overgestapt. De belofte die werd gedaan is dat ik niet zonder internet zou komen te zitten. 23 december is de monteur langsgekomen. Tmobile moet een verzoek naar Kpn sturen om de netwerkverbinding te realiseren. Meerdere malen gebeld met Tmobile klantenservice, maar je blijft maar tegen een muur aanlopen. Niemand die de moeite wil doen om je te helpen. Kreeg paar keer als oplossing: ga maar terug naar je oude provider. Maar dat is ook geen optie, want door de monteur is de verbinding er afgegooid. Online geeft aan dat ze niets meer voor mij kunnen betekenen. Wat ik ook snap nu Tmobile de verbinding van Online er afgegooid heeft. De overstapservice werkt dus voor geen meter. Kreeg ook als optie: je kan gewoon de modem van online aansluiten. Paar keer aangegeven dat dat niet werkt. Wat de monteur overigens ook bevestigd heeft. Dus 5 dagen later verder en het enige wat ik mag doen is afwachten zonder internet en enige hulp of oplossing vanuit Tmobile is ver te zoeken
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel