Skip to main content

Ik heb geen internet voor 5 dagen. 

Maandag is er een verzoek ingediend bij het netwerkteam en ze komen nog steeds bij mij terug. Er zijn geen updates niets van T-mobile. Ik moet elke keer naar de klantenservice om om een ​​update te vragen. Nog steeds wordt het probleem niet opgepakt.
Huawei-router heeft een knipperlicht. En internetbol is rood sinds afgelopen zondag.

Hi @Najumudeen_NL, thanks voor je bericht! Ik heb het direct bekeken en zie dat er al flink wat stappen zijn doorlopen. Momenteel dient de netwerkbeheerder met de zaak mee te kijken aangezien er geen licht is gemeten. Ik heb er voor gezorgd dat dit per direct wordt opgepakt. Voor verdere updates zal je op de hoogte worden gehouden. Excuses voor het ongemak!


Day 9 with no internet.

LED is till blinking fast and internet globe is red.


Hi @Najumudeen_NL, I immediately asked one of my colleagues for an update! As soon as he provides me with one, I'll let you know. I'll do everything that I can do speed up this process. I'm really sorry for the inconvenience! ❤️


HI @Lisa  Thank you for getting back to me. Hopefully somebody picks up and provides and update.

 


Day 10 with no internet…. PON blinking fast and no signal in LOS. Internet globe is red.

And no further updates from T-mobile or network team.


Hi @Najumudeen_NL, I want to let you know that I'm still waiting on an update! But no worries, I didn't forget about you. My colleague has let me know that he will help me this morning, so I will receive an update from him as soon as possible. 


Hi @Najumudeen_NL, I just received an update from my colleague! My colleagues are still really busy to solve this issue for you. Our technicians are trying to find the cause of disruption, but this investigation is taking some time. So we're not sitting still at all and are doing everything that we can to fix this for you. I'm so sorry that it takes a bit longer. 

 


Reageer