Hallo @Factuurtje74
Wat is het probleem precies? Doen de mediaconverter en/of modem/router het helemaal niet of doen ze het wel maar is er geen verbinding?
Welke lampjes branden er op de mediaconverter en/of modem of zijn uit?
Hoi @Factuurtje74,
Slim dat je de hulp van de Community inschakelt!
Heb je zelf ook al geprobeerd om een fabrieks reset op het modem uit te voeren: Factory reset modem (fabrieksreset)? Daarnaast raad ik je graag aan om de goede punten van @Waqqas na te lopen.
Graag kijk ik mee naar jouw verbinding en dossier, alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw thuis voor T-Mobile account. Zou je mij daarom in een privébericht de volgende gegevens toe kunnen sturen:
- Postcode en huisnummer
- Jouw geboortedatum
- De laatste vier cijfers van jouw IBAN
Hiermee kan ik snel achterhalen wat de laatste stand van zaken is en kunnen wij dit samen snel oplossen!