Skip to main content

Goedeavond contact met jullie gehad omtrent mijn internet. Ik zou een mail krijgen.  Dat was bijna 30 min geleden of langer.

We ziin helemaal lam niks doet het. 

Geen verbinding waarom kunnen jullie gewoon geen nieuwe modem sturen. Aangezien jullie medewerker van afstand probeerde te resseten niks geen reactie van de modem

 

Hallo @Factuurtje74 

Wat is het probleem precies? Doen de mediaconverter en/of modem/router het helemaal niet of doen ze het wel maar is er geen verbinding?

Welke lampjes branden er op de mediaconverter en/of modem of zijn uit?


Hoi @Factuurtje74,

Slim dat je de hulp van de Community inschakelt!

Heb je zelf ook al geprobeerd om een fabrieks reset op het modem uit te voeren: Factory reset modem (fabrieksreset)? Daarnaast raad ik je graag aan om de goede punten van @Waqqas na te lopen.

Graag kijk ik mee naar jouw verbinding en dossier, alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw thuis voor T-Mobile account. Zou je mij daarom in een privébericht de volgende gegevens toe kunnen sturen:

  • Postcode en huisnummer
  • Jouw geboortedatum
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Hiermee kan ik snel achterhalen wat de laatste stand van zaken is en kunnen wij dit samen snel oplossen!