Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb ook contact gehad met jullie helpdesk en heb sinds vandaag geen internet meer. Jullie collega geeft aan dat er een monteur langs dient te komen. Dit kan alleen wanneer ik een smsje krijg om deze afspraak in te plannen en tot die tijd heb ik dus geen internet en dus ook geen TV. 

Ik vind hrt belachelijk dat dit dus nog enkel dagen gaat aanhouden voordat er een monteur komt. Ik heb sinds anderhalve week vast internet bij Tmobile en alles is door jullie aangesloten dus hoezo is er nu een storing? Waarom kan dit niet met spoed opgepakt worden ipv jullie procedures opvolgen? Ik gind het schandalig hoe Tmobile hiermee omgaat en de klant maar moet afwachten wanneer er iemand beschikbaar is!!

 

Graag een spoedige oplossing hiervoor. Ik heb ook geen mobiel via Tmobile om gebruik te maken van een hotspot!!

@RS53  ik snap je frustratie en zie dat je geen mobiel hebt anders konden ze tijdelijk even helpen. Ik denk dat al de monteurs mega druk zijn, het is nooit moedwillig maar soms gewoon niet mogelijk.

Ik zal aan de moderators vragen om extra aandacht aan jouw probleem te besteden. 
Geen garantie dat het mogelijk is maar ga mijn best doen.

 


Hallo @RS53 

Heb je glasvezel? Omdat je aangeeft dat alles door T-Mobile is geïnstalleerd.

Welke mediaconvert zit er tussen het glasvezelaansluitpunt en het modem en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop?


Hi @RS53, ik ben direct aan de mouw getrokken door @CrisTien om jou hier zo snel mogelijk mee te helpen! Wat ontzettend balen dat jij zonder internet zit. Zojuist is er een algemeen issue bij ons gemeld dat klanten die een migratie order hebben staan naar een andere provider op dit moment geen internet of tv hebben. Ik heb gelijk het proces voor je versneld en rechtstreeks een verzoek ingediend bij Guidion. Jij krijgt dan ook binnen enkele minuten de sms/e-mail binnen met daarin de afspraaktool van onze monteursservice. Ik hoop dan ook heel erg dat Guidion snel een gaatje vrij heeft in hun agenda of dat mijn collega's van de technische dienst dit algemene issue snel kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak! Laat je het weten of Guidion snel bij je langs kan komen? Fingers crossed!

 

 


Hallo @RS53 

Heb je glasvezel? Omdat je aangeeft dat alles door T-Mobile is geïnstalleerd.

Welke mediaconvert zit er tussen het glasvezelaansluitpunt en het modem en welke lampjes branden, knipperen of zijn uit daarop?

Hi, ik begrijp van een collega dat dit een algemeen probleem is. Tmobile heeft per ongeluk de dienst beëindigd. Ik dta bij jullie onder 2 nummers.. in service en out service. Kortom, geen internet, geen TV en kan ook niet via de Tmobile Anywhere app kijken op mijn mobiel. Of te wel, Tmobile beëindigd zomaar mijn diensten en ik moet nu maar afwachten!!!


Hi @RS53, ik ben direct aan de mouw getrokken door @CrisTien om jou hier zo snel mogelijk mee te helpen! Wat ontzettend balen dat jij zonder internet zit. Zojuist is er een algemeen issue bij ons gemeld dat klanten die een migratie order hebben staan naar een andere provider op dit moment geen internet of tv hebben. Ik heb gelijk het proces voor je versneld en rechtstreeks een verzoek ingediend bij Guidion. Jij krijgt dan ook binnen enkele minuten de sms/e-mail binnen met daarin de afspraaktool van onze monteursservice. Ik hoop dan ook heel erg dat Guidion snel een gaatje vrij heeft in hun agenda of dat mijn collega's van de technische dienst dit algemene issue snel kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak! Laat je het weten of Guidion snel bij je langs kan komen? Fingers crossed!

 

 

Hi, dit betekent dus pas morgen dat er iemand langskomt. Tmobile sluit ons af en vervolgens moeten wij afwachten?? Waarom noet rechtstreeks een monteur aansturen om nu langs te komen??


Wel apart dat een nieuwe verbinding per ongeluk wordt verwijderd in de systemen en dat een Gidion monteur bij de mensen thuis het weer komt fixen?


Wel apart dat een nieuwe verbinding per ongeluk wordt verwijderd in de systemen en dat een Gidion monteur bij de mensen thuis het weer komt fixen?

Inderdaad.. de klant moet maar wachten terwijl de fout bij Tmobile zit. Heb 5 lange uren aan de lijn gezeten en eindelijk kon iemand mij vertellen wat het probleem is maar ik moest maar even afwachten! Na 7 uurtjes nog steeds geen oplossing, geen internet en geen TV. Vind dit echt schandalig hoe dit gaat!


Wel apart dat een nieuwe verbinding per ongeluk wordt verwijderd in de systemen en dat een Gidion monteur bij de mensen thuis het weer komt fixen?


Hier begrijp ik ook helemaal niets van. Administratie om zeep en Guidion komt het thuis oplossen? Hoe dan!?


Wel apart dat een nieuwe verbinding per ongeluk wordt verwijderd in de systemen en dat een Gidion monteur bij de mensen thuis het weer komt fixen?


Hier begrijp ik ook helemaal niets van. Administratie om zeep en Guidion komt het thuis oplossen? Hoe dan!?

Ja, je wordt op afstand afgesloten van alle diensten zonder medeweten van de klant. Echter het aansluiten gebeurt thuis door een monteur ofzo? Alle apparatuur is nog steeds aangesloten. Ook frapant om te horen van een Tmobile medewerker dat dit vaker voorkomt bij klanten die willen overstappen maar er is geen oplossing voor. Ook frapant om te horen dat er perse een monteur langs moet komen op afspraak notaben terwijl dit een bekend probleem is. Tmobile was er heilig van overtuigd dat het probleem bij mij thuis is en uiteindelijk toch tot de conclusie gekomen (na 5 uur!) dat zij mij per ongeluk hebben afgesloten! Frustratie, irritatie alom hier over de onkunde en amateurisme van de diensten. Zelfs mijn opzegtermijn klopte niet in het systeem en is uiteindelijk toch handmatig weer ingevoerd nadat ik hier achter kwam!


Mijn opzeg datum klopt gelukkig wel maar die is pas in december dus ik wil graag mijn diensten terug…

Heb eea gebundeld zodat anderen dit probleem ook makkelijker kunnen vinden, hopelijk. Ik kwam er gelukkig achter dat @Lisa hier gereageerd had. Dit soort dingen mogen IMHO centraal gemeld worden want het raakt meerderen…;

 

 


Hi @RS53, het klopt inderdaad dat dit een algemeen probleem was! Onze technische dienst heeft dit gelukkig vrij snel weten te verhelpen en ook zie ik dat Guidion de volgende dag bij jou constateerde dat alles weer werkte. Nogmaals sorry dat dit heeft kunnen gebeuren en ik begrijp de frustratie dan ook volkomen. Zojuist heb ik de vergoeding in orde gemaakt voor deze periode, die je kunt terugzien in jouw My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik ben heel blij dat het de volgende dag was opgelost, al had ik natuurlijk gehoopt dat dit helemaal niet was voorgekomen. Laat het gerust weten als jij nog ergens hulp bij kan gebruiken, ik sta hier voor je klaar!