Skip to main content
Beantwoord

geen internet

  • 9 October 2020
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Sinds vandaag alles aangesloten en alles werkte nu ineens brand het internet lampje op de modem rood en alles al gereset helpt allemaal niks en helpdesk is niet meer bereikbaar wat nu

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Michel wolgen 

De storing van vandaag zou het probleem kunnen zijn.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/problemen-vast-internet-326344?postid=1576554#post1576554

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Michel wolgen,

Tof om te zien dat je inmiddels twee dagen continue met ons internet verbonden bent! Aangezien het probleem hiermee is opgelost, heb ik het verzoek voor de monteur uit ons systeem gehaald. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dat heel graag. Veel plezier nog met ons internet! :smile:

Heb het zelf maar opgelost als ik op een monteur moet gaan wachten dan ben ik 25 kilo lichter en een jaar ouder

Reageer