Skip to main content
Ik heb sinds deze morgen geen internet meer thuis. Er is een groep werkmannen geweest vandaag in de straat om glasvezel in de straat aan te leggen, wellicht is er een verband? Wifi router werkt gewoon, even gechecked op de home gateway. Internet zelf ligt eruit. Ik heb me naar gezocht hoe ik dat moet melden, en uiteindelijk maar hier terecht gekomen. Hoe komen we weer in verbinding met de rest van de wereld?
@Abraxidian Welkom op het forum.



Toevallig is er vandaag een storing geweest. In dit topic kun je wat dingen proberen.



Als dit je probleem niet oplost, adviseer ik je om de klantenservice te bellen, omdat een reactie van een T-Mobile medewerken ofwel moderator een paar dagen kan duren. Doorgaans 24/48 uur is de reactietijd, maar zie ook ooit dat het langer duurt.



Ik weet niet of je dat geduld hebt? Ik niet in ieder geval. Alleen hun kunnen je lijn doormeten. Nadeel is wel, door de overstap weken is het een stuk drukker als je belt. Maar het gaat nog steeds sneller als hier wachten. Succes.
Ik heb gebeld en er is een ticket aangemaakt

Reageer