Skip to main content

Gisterochtend heb ik gebeld over een internet storing. Sinds vorige week heb ik een aansluiting en helaas ligt het internet nu in storing. Volgens de medewerker die ik aan de telefoon had ligt het aan de wijkcentrale? Er zou gisteren een monteur worden aangestuurd die dit kon verhelpen. Helaas heb ik op dit moment nog steeds geen internet. Wat zijn de vervolgstappen? Tijdelijk onbeperkt internet heb ik gekregen maar wanneer ik weg ben heeft het thuisfront er niets aan. Groet.

Hoi @JeffDH, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat Guidion inmiddels aangestuurd is. Hij komt op 13-03 al bij je langs. Hopelijk kan hij dit voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt. 


Inmiddels is dit opgelost. Blijkbaar was mijn signaal vanuit het verdeel station weer uitgeschakeld đŸ„Č


Reageer