Wij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
- Home
- Community overzicht
- Internet en TV
- Bekabeld Internet
- Geen Internet 01-11-2022 Weert
Geen Internet 01-11-2022 Weert
- 1 november 2022
- 114 reacties
- 1529 Bekeken
- is een King Poster
- 93 reacties
Beste antwoord door Cal van Odido
Hoi
Fijn dat je aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee! Heb je ook al een fabrieks reset van het modem geprobeerd: Factory reset modem (fabrieksreset).
Zou je kunnen aangeven of de volgende lampjes op de witte Media Converter constant branden, éénmaal per seconde knipperen of meermaals per seconde:
- LOS
- PON
Ik neem aan dat de kleur van de lampjes rood is en de kabel naar de glasvezelaansluiting er goed in zit?
Dit komt sowieso goed!
114 reacties
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 16 december 2022
Nou vandaag de monteur langs gehad. Voor dat hij langs kwam had ik een LOS lampje wat rood knipperde (nieuw probleem). Monteur komt langs vervangt ONT helaas nog steeds hetzelfde. Vervolgens gaat hij naar de wijkcentrale (heb ik wel 10x gevraagd aan T-Mobile al die tijd om daar maar eens te gaan kijken helaas dus nooit gebeurd) zie dat daar de patchkabel helemaal getwist is en op een waardeloze manier aangesloten.
Terug gekomen werkt ONT kastje weer, geen LOS lampje meer wat rood knippert dus. Monteur doet een speedtest en haalt draadloos een uploadsnelheid van 400 mbps.
Dus het lag al die tijd buitenshuis omdat in de wijkcentrale mijn aansluiting niet goed was. Jammer dat het zo lang heeft geduurd.
- Moderator | Internet + TV
- 3442 reacties
- 17 december 2022
Dankjewel voor deze update
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 17 december 2022
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 17 december 2022
Zojuist is mijn verbinding weer weggevallen en wat ik nu real time constateer is dat het PON lampje knippert. Dit heeft ongeveer een minuut geduurd.
Dit betekent toch dat het nog steeds niet 100% is in de wijkcentrale. Mijn patchkabel was daar al eerder op een belabberde wijze aangesloten
- Community Manager
- 11065 reacties
- 18 december 2022
Hoi
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 18 december 2022
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 18 december 2022
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 20 december 2022
Ik heb vanochtend weer (dit keer op 2 verschillende momenten) geen verbinding gehad
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 21 december 2022
Zojuist weer een knipperende PON lampje en de verbinding weer weg. Het heeft ongeveer 2 a 3 min geduurd
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 21 december 2022
Hopelijk is het niet storend maar wederom is de verbinding weggevallen. Mijn modem valt niet uit dus daar licht het zeker niet aan. Het is telkens dat het PON lampje voor even knippert
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 21 december 2022
Weet niet wat er nu weer aan de hand is maar mijn verbinding valt vandaag echt op meerdere momenten weg.
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 22 december 2022
- Oud-Moderator
- 5725 reacties
- 23 december 2022
Hi
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 23 december 2022
Dankjewel voor de reprovisie. Eens kijken of dat het probleem oplost. Ik hou jullie op de hoogte!
- Oud-Moderator
- 5725 reacties
- 23 december 2022
Hi
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 25 december 2022
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 25 december 2022
En nu weer. Het valt me op dat het soms binnen een korte tijd (15-20 min) meerdere keren gebeurt en soms urenlang niet (alleen 's morgens en 's avonds).
Update nu toch weer voor de 4de keer in een tijdsbestek van 30 min.
Wel toch echt opmerkelijk dat het achterelkaar gebeurt.
- is een Top Poster
- 9 reacties
- 25 december 2022
succes en fijne kerstdagen!!
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 26 december 2022
Ik weet niet wat ze daar voor 1 november hebben gedaan maar alles begon voor 1 november. Mijn patchkabel was helemaal getwist en heel chaotisch aangesloten. Dat is dus nu inmiddels vervangen. Maar toch blijft mijn verbinding regelmatig wegvallen. Soms is gedurende een korte tijd meerdere keren andere keer 1x in de ochtend en 1x in de avond. Het is echt heel random.
Google zit vol met klachten over GPON systeem wat T-Mobile gebruikt. Ik heb geduld maar ik vind dat T-Mobile echt hier wat aan moet doen. Nog een fijne kerst en feestdagen!
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 27 december 2022
Vandaag is de verbinding waardeloos niet te doen. Dit nog even output van ONT optical information.

- Moderator | Internet + TV
- 3442 reacties
- 27 december 2022
Hoi
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 27 december 2022
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 28 december 2022
- Auteur
- is een King Poster
- 93 reacties
- 28 december 2022

Misschien iets wat ik eerder had moeten doen. Net mijn buurman gesproken (2 onder 1 kap) heeft ook T-Mobile en gebruikt dit kastje en heeft nooit een wegvallende verbinding (incl. TV)
Wij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
Nou vandaag de monteur langs gehad. Voor dat hij langs kwam had ik een LOS lampje wat rood knipperde (nieuw probleem). Monteur komt langs vervangt ONT helaas nog steeds hetzelfde. Vervolgens gaat hij naar de wijkcentrale (heb ik wel 10x gevraagd aan T-Mobile al die tijd om daar maar eens te gaan kijken helaas dus nooit gebeurd) zie dat daar de patchkabel helemaal getwist is en op een waardeloze manier aangesloten.
Terug gekomen werkt ONT kastje weer, geen LOS lampje meer wat rood knippert dus. Monteur doet een speedtest en haalt draadloos een uploadsnelheid van 400 mbps.
Dus het lag al die tijd buitenshuis omdat in de wijkcentrale mijn aansluiting niet goed was. Jammer dat het zo lang heeft geduurd.
Dankjewel voor deze update
Zojuist is mijn verbinding weer weggevallen en wat ik nu real time constateer is dat het PON lampje knippert. Dit heeft ongeveer een minuut geduurd.
Dit betekent toch dat het nog steeds niet 100% is in de wijkcentrale. Mijn patchkabel was daar al eerder op een belabberde wijze aangesloten
Hoi
Ik heb vanochtend weer (dit keer op 2 verschillende momenten) geen verbinding gehad
En nu weer
Zojuist weer een knipperende PON lampje en de verbinding weer weg. Het heeft ongeveer 2 a 3 min geduurd
Hopelijk is het niet storend maar wederom is de verbinding weggevallen. Mijn modem valt niet uit dus daar licht het zeker niet aan. Het is telkens dat het PON lampje voor even knippert
Weet niet wat er nu weer aan de hand is maar mijn verbinding valt vandaag echt op meerdere momenten weg.
Hi
Dankjewel voor de reprovisie. Eens kijken of dat het probleem oplost. Ik hou jullie op de hoogte!
Hi
En nu weer. Het valt me op dat het soms binnen een korte tijd (15-20 min) meerdere keren gebeurt en soms urenlang niet (alleen 's morgens en 's avonds).
Update nu toch weer voor de 4de keer in een tijdsbestek van 30 min.
Wel toch echt opmerkelijk dat het achterelkaar gebeurt.
succes en fijne kerstdagen!!
Ik weet niet wat ze daar voor 1 november hebben gedaan maar alles begon voor 1 november. Mijn patchkabel was helemaal getwist en heel chaotisch aangesloten. Dat is dus nu inmiddels vervangen. Maar toch blijft mijn verbinding regelmatig wegvallen. Soms is gedurende een korte tijd meerdere keren andere keer 1x in de ochtend en 1x in de avond. Het is echt heel random.
Google zit vol met klachten over GPON systeem wat T-Mobile gebruikt. Ik heb geduld maar ik vind dat T-Mobile echt hier wat aan moet doen. Nog een fijne kerst en feestdagen!
Vandaag is de verbinding waardeloos niet te doen. Dit nog even output van ONT optical information.

Hoi
Kunnen jullie heel misschien nog een reprovisie uitvoeren totdat de technische dienst er naar heeft gekeken?
Na de laatste reprovisie ging het iets beter dan wat ik nu heb (ramp)

Misschien iets wat ik eerder had moeten doen. Net mijn buurman gesproken (2 onder 1 kap) heeft ook T-Mobile en gebruikt dit kastje en heeft nooit een wegvallende verbinding (incl. TV)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OKCookiebeleid
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
Cookie instellingen
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.
