Wij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
Dankjewel
Hi
Vanmorgen paar keer weer minutenlang geen internet verbinding. PON lampje knippert steeds op de modem geen rode wereldbol
Thanks
Gisteren had ik een redelijk stabiele verbinding (behalve zeer lage uploadsnelheid) vandaag is het gedurende de hele dag weer heel slecht. Zowel download als upload is heel langzaam en de verbinding valt regelmatig weg.
Ruim 2 weken verder en nog steeds last van wegvallende verbinding en zeer lage uploadsnelheid.
Het onderzoek loopt inderdaad nog
Vandaag valt mijn internetverbinding weg om de haverklap. Ik vraag me af hoevaak een monteur afgelopen maand in de wijk POP al heeft gekeken. Volgens mij nog geen één keer
Heb ook last van packet loss
Het wordt er niet beter op vandaag weer een waardeloze verbinding
Hoi
Tracert heeft geen zin het is niet zo dat ik elke minuut packet loss heb. Ik heb wel een zeer instabiele verbinding en diep en diep trieste uploadsnelheid. Ik begrijp ook niet waarom ik voor afgelopen maand en deze maand de facturen zou moeten betalen. Wie gaat mijn immateriële schade vergoeden? Ik ben de afgelopen weken meerdere malen zeer gefrustreerd geweest dat is toch niet goed voor mijn gezondheid.
Soms heb ik minder dan 100 kbps nu is het bekabeld op de ps5 1.2mbps maar de verbinding valt steeds weg. Zelfs het uploaden van deze simpele foto duurt veels te lang
De snelheid op mijn telefoon ♂️
Mijn dagelijkse backup van whatsapp wat meestal rond 02:00 uur begint alleen op WiFi. Ik vond het al zo vreemd normaal word ik nooit wakker met het bericht dat het uploaden nog bezig is. Dit heb ik nu dus al meer dan een maand.
Kunnen jullie mij aub zsm een nieuw ONT kastje + modem deze kant opsturen?
Hoi
Dus het ligt iig niet aan de modem. Binnenshuis kan nog enkel het ONT kastje vervangen worden om te kijken of dat een verschil gaat maken.
In 1ste instantie toen ik begin november geen internet had, werd mijn verbinding deels hersteld met een nieuwe patchkabel waar aanvankelijk werd gedacht dat het probleem absoluut buitenshuis lag. Ik zou toch echt willen dat jullie op zsm het ONT kastje vervangen want dat was dus aanvankelijk onderdeel van het probleem
Update:
Erger nog de modem valt uit en gaat daarna weer vanzelf aan. Waar zou dat aan kunnen liggen? Wellicht heb ik hetzelfde probleem gehad met de oude modem, toevallig ging ik naar de nieuwe modem kijken toen de verbinding weg was. Zou het ONT kastje niet voor kortsluiting kunnen zorgen?
Hoi
Ik acht de kans namelijk klein dat de ONT kortsluiting kan veroorzaken, maar mocht je deze problemen ook met een ander stopcontact of verlengsnoer ervaren dan stuur ik graag iemand langs om de ONT voor je te vervangen.
Ik hoop dat we dit hiermee snel helemaal voor je op kunnen lossen!
Ik heb het ONT kastje 10 min van de stroom afgehaald en vervolgens ff snel een speedtest op mijn telefoon gedaan. Ik zie nu dat ik al een veel beter uploadsnelheid heb maar het komt nog bij lange na niet in de buurt van mijn downloadsnelheid. Ik zal het verder blijven observeren en jullie op de hoogte houden.
Bijv in dit topic wordt veel meer informatie versterkt. Er wordt gesproken over een port move. Ik vraag me af of dat bij mij ook is gebeurt
Nou heb ik weer ff een snelheidstest gedaan en merk ik dat de uploadsnelheid weer veel minder is geworden.
Lijkt er toch op dat het ergens anders geknepen wordt maar ik vind het wel de moeite waard om het ONT kastje te vervangen. Alle ellende is daarmee begonnen tenslotte.
Dus nog altijd verlies verbinding (instabiliteit) en lage uploadsnelheid
Hoi
Als je de ONT kort van het stroom afhaalt zal zowel de upload- als downloadsnelheid inderdaad flink verbeteren. Echter, als je dit al eerder hebt geprobeerd, wat volgens mij vaak genoeg het geval is geweest bijvoorbeeld tijdens het bezoek van de monteurs, dan zal de verhoging slechts van tijdelijke aard zijn. Daarom zou ik dit met de huidige stand van zaken ook niet opperen.
In je vorige berichten gaf je aan dat het modem leed onder stroomverlies. Hoewel je niet expliciet hebt benoemt dat je de stroomvoorziening hebt uitgesloten wil ik graag de in passe doorbreken en ga ik een Guidion monteur voor je aanvragen met het expliciete verzoek om je ONT te vervangen.
Op hoop van zegen dat de ONT het voor je oplost. Het liefst zie ik je snel weer als vanouds genieten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.