Wij hebben al sinds 13:00 geen verbinding. Router meerdere keren uitgezet en aangezet ook de converter. Maar helaas
Wat kan ik het beste doen? Urenlang zonder internet terwijl er geen storing bekend is
Gebruik trouwens de huawei gpon icm zyxel 8825
Hoi
Fijn dat je aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee! Heb je ook al een fabrieks reset van het modem geprobeerd: Factory reset modem (fabrieksreset).
Zou je kunnen aangeven of de volgende lampjes op de witte Media Converter constant branden, éénmaal per seconde knipperen of meermaals per seconde:
- LOS
- PON
Ik neem aan dat de kleur van de lampjes rood is en de kabel naar de glasvezelaansluiting er goed in zit?
Dit komt sowieso goed!
Nee fabrieksreset heb ik nog niet gedaan. Ik heb alleen een rood lampje op de router
Ik ga zo kijken
Bedankt voor de informatie
PON knippert LOS brandt niet eens
Helaas nogmaals fabrieksreset uitgevoerd. Nog steeds geen internet. Ik zou graag ook de nieuwste router met wifi 6 voor mijn nieuwe apparaten willen met een aon converter als dat mogelijk is. Heb de laatste tijden een uploadsnelheid bekabeld van nog geen 90 mb. Terwijl ik een gigabit verbinding zou moeten hebben. Ook mijn online gaming continu packet loss. Ik ben zelf icter dus heb het een en ander geprobeerd. Het werkt niet
Ik dacht het sowieso goed zou komen. Nou krijg ik niet eens een reactie meer?
Hoi
Zo te zien, heb je inmiddels ook contact gehad met onze Klantenservice en is er een onderzoek gestart.
Wat betreft een nieuw modem: de Zyxel T54 wordt momenteel enkel nog geleverd bij nieuwe glasvezelaansluitingen. We hopen dit in de nabije toekomst ook voor bestaande aansluitingen te kunnen regelen. Overigens is de T50 ook ruimschoots geschikt voor 1000 mbit/s verbindingen. De interne adapter kan tot maximaal 1300 Mbit/s aan op wifi, dat betekent dat je bij een maximaal 1000 Mbit/s abonnement theoretisch gezien rond de 900/950 Mbit/s kunt binnenhalen.
Zodra onze techneuten een oplossing hebben, wordt dit aan je medegedeeld. Veel sterkte in de tussentijd!
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
Hoi dankjewel. Ja klopt inmiddels heb ik dus al contact opgenomen met de klantenservice en hopelijk wordt het probleem zo snel mogelijk opgelost. Wij hebben 2 personen in ons huishouden met een T-Mobile en Tele 2 abonnement dus dat is welkom.
Hi
Het valt me trouwens wel op dat het internet vol staat met veel mensen die last hebben van dit fenomeen (knipperende PON) en dat het telkens lang duurt voordat het opgelost wordt.
Is het misschien niet tijd om jullie apparatuur te vervangen en dit probleem grondig op te lossen? Je zou denken dat je met glasvezel meer stabiliteit krijgen. Ik heb nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt ook niet vroeger met ADSL. Zo gaan jullie nog helaas klanten kwijtraken. Hopelijk kijkt iemand snel in de wijkcentrale want de buren met T-Mobile hebben nergens last van
Hi
Hi
Stel dat volgende week onze thuis verbinding is hersteld en de 7 dagen voorbij zijn dan heeft ze nog voor de resterende 3 weken van deze maand helemaal geen data bundel meer over. Hoe gaat dit opgelost worden?
Hoi
Hoi
De bundel waar onder staat 25000 MB is het oorspronkelijke abonnement van je partner.
De bundel waar onder staat 471040 MB is de Unlimited data voucher.
Het abonnement van je partner heeft nog 17 Gb tegoed over.
De Unlimited voucher heeft nog 442 Gb over.
De Unlimited voucher wordt eerst opgemaakt, de bundel van je partner zal gedurende deze periode niet aangebroken worden.
Hi
Hi
Hi
De monteur heeft ook met zijn telefoon een snelheids test uitgevoerd omdat ik aangaf dat de uploadsnelheid laag is (ook hier eerder aangegeven). Download snelheid was prima meer dan 600 mbps maar upload haalde maar net 10-15 mbps. Hij zei hier ik ga ik een ticket voor aanmaken en bellen naar Guidon. Maar na 1 min bellen gaf hij aan dat het te lang zou duren dus is hij afgehaakt en weggereden (wel aangegeven dat hij in de auto zou bellen).
Dus mijn probleem met de uploadsnelheid is nog steeds niet opgelost en ik weet niet of de monteur hier daadwerkelijk een ticket voor heeft aangemaakt.
Graag een oplossing voor mijn uploadsnelheid.
Behalve dat ik een zeer lage uploadsnelheid heb (soms minder dan 100 kbps). Heb ik de afgelopen dagen een wegvallende internetverbinding. Het PON lampje begint dan voor even te knipperen en herstelt zichzelf na een kleine minuut. Dit had ik voorheen nooit.
Hi
Daarnaast wilde ik het issue dat je aansnijdt meteen verder oppakken, maar ik zie dat dit verzoek al netjes is doorgezet door de monteur. De technische dienst pakt dit dan ook zo snel mogelijk verder op. Ik heb in ieder geval een notitie toegevoegd dat je ook een wegvallende verbinding ervaart, zodat die ook aangepakt wordt. Nu je weer online bent, gaan we ook zorgen dat je van de laatste hinder af komt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.