Het lijkt alsof de kraan ietsje meer is opengezet want mijn beeld is wat beter geworden maar nog steeds zijn er problemen met mijn streaming, NPO-plust staat nog steeds op zwart, mijn smart-deurbel, smart-printer en smart-lichtschakelaar doen nog steeds niks en ik weet uit ondervinding dat alles luistert heel nauw naar de internetverbinding en weet voor 100% dat ik niets verkeerd heb gedaan, Verder heb ik nog steeds dat bordje verbodentoegang op mijn modem zodat ik niet de naam en wachtwoord kan veranderen.
Hi
Wat bedoel je met verboden toegang bordje op het modem?
Er komt een monteur bij mij want het probleem is dieper dat uitgezocht moet worden en daar was het mij om te doen, ik werd niet serieus genomen temiste, dat gevoel had ik. Ik ben een ex-KPNer met pensioen maar ik blijf erbij dat het om een kruisverbinding gaat waarbij 2 modems op 1 lijn zitten die elkaar afknijpen en dat is ook de rede dat ik niet kan inloggen op mijn eigen modem. Voor wie alleen internet gebruikt zal er weinig van merken maar maak je gebruik van externe diensten zoals bv streamdiensten dan komen de problemen pas naar voren. Ik weet echt wel waarover ik praat.
Hi
Wat bedoel je met verboden toegang bordje op het modem?
komt nu een monteur
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.