Skip to main content

Ik heb nu al 2 dagen geen signaal meer. Gister is een monteur langsgeweest, terwijl uit de telefonische check al bleek dat het niet aan de huisapparatuur ligt maar dat het in de wijkkast vermoedelijk niet goed dit! Kan Odido zorgen dat er vandaag iemand in de wijkkast aan de slag gaat?!!

 

Miquel

Zeker!! Maar het dus de vraag of het per ongeluk was. Het lijkt erop dat iemand de kabel eruit had gehaald en meegenomen.


Zou iemand van Odido nog een creditnota willen verzorgen vanwege een week geen internet en tv?!


Hi @Lester13, dank voor deze update! Heel fijn. Ik heb deze vergoeding meteen aangemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. Beide vergoedingen zie je op de rekening van april terug. Ik wil je voor nu een mooie zondag toewensen!


Hoi Cheyenne,

Dank voor het regelen. Ik zou jullie ook dringend willen vragen om te onderzoeken wie er op die woensdagavond 13 maart tussen 22.30 en 23.00 in de wijkcentrale is geweest en de patchkabel heeft verwijderd. Deze medewerker van een ODF aannemer had daar volgens mij niets te zoeken op dat moment. Laat staan dat er een reden was om de patchkabel volledig te verwijderen.

 

Miquel

 

 


Reageer